Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har inte så mycket att säga egentligen och hade ingenting hört förrän jag klämde igång TV'n på jobbet. 22 döda, 59 skadade sist jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 542
Senast: Blue
·
Fritid Jag mejlade nyss mäklaren som sålde vår bostadsrätt för att fråga hur det gick med medlemskapet i föreningen för våra köpare. Vi får ju...
Svar
16
· Visningar
4 307
Skola & Jobb Om man har tackat ja till semestervikariat, men blir erbjuden fast jobb hos annan arbetsgivare, kan man avsäga sig vikariatet då? eller...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Efter 5 år i stalljobb och en hemsk höst behövde jag unna mig en ny garderob då jag levt i stallkläder dessa år. Jag ville göra något... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 725
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag behöver köpa badkläder men hittar inte vad jag ska ha. Den enda jag hittills hittat och som jag vill ha är den här, i den färgglada... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 840
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Egentligen en väldigt kort fråga. Jag letar efter ansiktstvätt (servetter eller att använda med bomullspaddar) som inte behöver sköljas... 2
Svar
34
· Visningar
2 213
Senast: EmmaBovary
·
Äldre Min morfar har gått bort och det har uppdagats en del. Lång historia kort. Mormor gick bort för några år sedan. Min mamma är...
Svar
10
· Visningar
1 480
Senast: Lobelia
·
Tjatter Natten mot igår vaknade jag precis när jag sprayade nässpray i munnen. :cautious::wtf: Det var meningen att jag skulle dricka vatten... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 480
Tjatter Jag är ganska ny på instagram och vill gärna ha tips på konton att följa. Förutom mina vänner såklart. De jag hittar hittills och...
Svar
14
· Visningar
1 206
Senast: Killaloe
·
Äldre Har inflyttningsfest den 3 juni och vill göra en eller två goda bål att bjuda på :) De får gärna vara somriga, och inte så dyra :D vet... 2
Svar
30
· Visningar
2 224
Senast: Seabaz
·
Hemmet Vi köpte nya trädgårdsmöbler för fyra år sen. Hillerstorp på EM. Fina ställbara stolar med "nät" i rygg och sits och trä på armstöd och... 2
Svar
35
· Visningar
13 365
Senast: Kaki
·
Hemmet Har precis fått hem mitt nya badkar :love: ! Satt ihop ramen, lagt i karet, monterat silen/pluggen/vad den nu heter... Kvar är att dra...
Svar
18
· Visningar
1 900
Äldre Trillade över en sån här kalluftsfläkt: http://cdon.se/hemelektronik/emerio-fn-108784-1-kalluftsflakt-golv-svart-40cm-p33304411 Vad...
Svar
7
· Visningar
4 274
Senast: kakan89
·
Äldre Jag och avkomman ska besöka en vän i huvudstaden och spendera en dag på Skansen. Tänkte inhysa oss alla på ett hotell i närheten helt... 2
Svar
21
· Visningar
1 449
Senast: lillamy73
·
Kropp & Själ Jag måste ta och sluta snåla på rakblad! SÅ ha nya fräscha blad hemma!
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
13 103
Senast: FannyN
·
Hemmet Jag har vunnit budgivningen på en lägenhet med flera hemska golv som jag vill byta ut. Om golv vet jag mycket lite. Viktigast är den i...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: pulkaskurk
·
Äldre Världens konstigaste rubrik jag vet. Bvc jag går till ligger i ett shoppingcentrum. Det är inte privat. Varje gång jag ska till bvc... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 817
Senast: hoppsann
·
Äldre Skall skicka ett paket till visby med posten, går det som inrikes? 2
Svar
27
· Visningar
3 236
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ I morse fick en sticka i tummen när jag stängde ladugårdsporten. Problemet är att den åkte in djupt så jag kommer inte åt den med en...
Svar
15
· Visningar
14 872
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd