Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag skriver här ytterst sällan nu för tiden (var mer aktiv för massa år sedan under annat nick). Men nu behöver jag lite hjälp och råd... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 417
Senast: Blixten
·
Äldre Mitt centrallås har börjat krångla och jag undrar, hur funkar ett sånt där lås egentligen? Krånglet yttrar sig så, att bakluckan går i...
Svar
5
· Visningar
5 695
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Är på jakt efter en handdukshängare till en ganska liten toa med dusch. Den ska vara för 1-2 duschhanddukar och kravet är att inte...
Svar
6
· Visningar
728
Hemmet Idag fick jag för första gången se den lägenhet jag får nycklarna till om drygt två veckor. Det är nybygge, så visningen skedde i en... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 723
Senast: Kilauea
·
Mat Behöver lite inspiration! Fyller år snart och ska bjuda ~12 vänner på lite kalas. Många av dem är vegetarianer så jag tänkte därför köra... 2
Svar
28
· Visningar
2 319
Kropp & Själ I alla år har jag haft problem med torra förhårdnader på fotsulorna, som måste filas o smörjas för att förebygga smärtsamma sprickor...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag ska förhoppningsvis till Gbg i helgen och eftersom jag bor i en håla så känns det som om jag kommer kunna hitta en massa...
Svar
7
· Visningar
610
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Någon här som har erfarenhet av det? Som patient eller anhörig då. Vad finns det för för- och nackdelar? Vilka instanser deltog och...
Svar
7
· Visningar
1 340
Senast: trazel
·
Äldre Jag funderar på att köpa mig en SUV men den ska vara begagnad. Sitter och kollar runt på annonser och tänker lite på hur långt en bil... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
16 575
Äldre Hej! Väljer att vara anonym av vissa anledningar, men är en sedan tidigare aktiv medlem. Jag har funderingar kring detta med frivillig... 20 21 22
Svar
424
· Visningar
23 742
Senast: Ray
·
Skola & Jobb Jag har ett litet dilemma här nu som det skulle vara bra om ni kloka bukisar kunde ge mig lite input. Jag står mest still och stampar... 2
Svar
21
· Visningar
2 132
Senast: Petruska
·
Tjatter Läs: trams-tråden, inte tramst-råden :angel: Här kan man avhandla ALLT som inte hör hemma i någon annan eller i egen tråd. Och... 79 80 81
Svar
1 617
· Visningar
52 709
Senast: Skorpion76
·
Relationer Visst är det bra att man testar kunskaperna hos asylsökande så att dom inte är påhittade. Man får faktiskt ta seden dit man kommer anser... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 578
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag började på nytt jobb i torsdags förra veckan, blev sjuk under dagen men jobbade även fredag. Ledig i helgen och jobbade nu idag... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 456
Senast: ainasoja
·
Tjatter Från Nådens År 1972 - De Hemligas Ö "27 ungdomar börjar här en äventyrlig färd mot en sommarvistelse i skärgården. En färd som kommer... 2
Svar
25
· Visningar
1 864
Senast: Tulip
·
Trädgård & Växter Eller skärm dörr eller vad man nu kallar det.. Jag tänkte iaf bygga en sån till stugan men behöver lite tips och hjälp. Min dörr ska...
Svar
7
· Visningar
763
Senast: lisa412
·
Relationer ... ska man nöja sig med någon man tycker halvdant mycket om eller ska man leva ensam, vad tycker ni? Har detta problem sedan länge... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 824
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jaha, då har man hamnat där så många andra också hamnat. Jag har blivit sjukskriven på heltid i två veckor för utmattningssyndrom. Jag... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 668
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag har Biltemas backkamera som transportkamera. Nu har det blivit glapp i sladden mellan cigarettuttaget och displayen. Kabeln står... 2 3
Svar
47
· Visningar
1 845
Kropp & Själ ...eller "Invektiv vi glömt den dag de skulle behövts". Denna tråd skall ses som en lagerhylla man kan plocka invektiv från, de dagar...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka