Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
Kropp & Själ Hur många timmar sömn får du? Varför är sömnproblem så vanliga och kan man lösa det utan mediciner? 2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 095
Senast: Amanda_F
·
Skola & Jobb Jag har ett dilemma. Eller det vet jag inte. Men jag har aldrig vetat vad jag vill göra i framtiden, inte på riktigt. Jag tänkte ett...
Svar
18
· Visningar
1 608
Senast: Dorinda
·
Hemmet Funkar det? hur högt behöver man mellan säng och tak? Rummet är bara 2.05 cm högt i tak. Måtten på rummet är 320 * 260 så det är ju...
Svar
3
· Visningar
5 482
Senast: sassiball
·
Äldre Vi ska lägga om lånen efter en ny värdering och jag funderar på om det är värt att byta bank? Helst av allt vill jag ha en fysisk bank...
Svar
14
· Visningar
906
Skola & Jobb Kan man som kriminell få jobb inom vården? Jag tänker på de jobb man kan få som outbildad. T ex. timvikarie inom åldringsvården under... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 636
Kropp & Själ Hej alla, Jag använder ansiktsprodukter från Maria Åkerberg och har gjort så sen förra sommaren. Men, för ett tag sen började ansiktet...
Svar
3
· Visningar
634
Senast: lady_vip
·
Fritid Jahap, nästa I-landsproblem, har plockat upp massa gosedjur som legat i källaren alldeles för länge, i morgon ska de tvättas, tippar på...
Svar
7
· Visningar
6 104
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Ungefär två gånger om året, typ en gång i halvåret, så blir jag hemskt yr i ca två dagar. Det är såpass att jag blir sängliggande. Är...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: Retro
·
Äldre Hej, jag ska resa ensam mellan Kiruna och Östersund och kommer behöva byta tåg en gång under resan, byte kommer vara på Sundsvalls C...
Svar
10
· Visningar
1 234
Senast: Brandgul
·
Skola & Jobb Hej alla! I sommar kommer jag behöva hitta ett alternativt sätt att ta mig till jobbet några veckor. Orsaken är en avstängning av...
Svar
5
· Visningar
633
Senast: Cattis_E
·
Äldre Då Microsoft publicerar rättningar för övergivna operativsystem som WinXP kan det finnas skäl till att läsa på lite om elakheten...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: Jeffery
·
Äldre Nära vårt nya hus ligger en boplats, där man kan hitta ruiner efter i alla fall fyra olika byggnader. Tydligen går historien tillbaks...
Svar
11
· Visningar
1 934
Äldre Hej, jag undrar hur mycket kostar en tågbiljett för en som är 14 år?
Svar
8
· Visningar
1 342
Hemmet Har bestämt att jag ska köpa ett sittbadkar (eller minibadkar som jag föredrar att kalla det, eftersom sittbadkar låter som något Agda...
Svar
16
· Visningar
2 963
Kropp & Själ Dags för det anonyma kontot igen. Efter en långvarig torka har jag för en tid sedan träffat en man att sexa med. Vi bor inte nära...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Ponylove
·
Kropp & Själ Funderar på att operera min näsa. Har problem med att näsvingarna dras inåt mot näsväggen när jag andas genom näsan. Dvs jag i princip... 2
Svar
22
· Visningar
2 193
Senast: Tora
·
Äldre Podcast! Alltså jag har inte ens fattat vad det är innan, har hört det nämnas men liksom inte orkat bry mig. Men, det verkar ju som att...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Hrm... Har fått en knepig uppgift på jobbet. Jag behöver beställa något som jag inte vet vad det heter, eller var jag ska hitta. Och det...
Svar
2
· Visningar
553
Äldre Finns det något sätt/internetsida att leta efter parfym efter innehåll? Jag har några favvodofter som alla kostar en slant och kan...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: MCP
·
Äldre Vad har ni? Behöver något annat än min skinnjacka, något bekvämare och något mindre svart :p
Svar
2
· Visningar
396
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka