Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fattade!! Hjälpte väl att jag misstänkte Ferrari DL1, så mycket av dina protester var riktade mot mig, blev uppenbart för mig när Ferrari åkte.

Snacka om frustrerande när folk sen hittar en massa andra tvillingar, när till och med jag har fattat en roll! :D

Duktig! :love:

Den enda notering jag hade på dig i mitt dokument var "Hedinn - Bybo?". :D

Och ja... Väldigt frustrerande. Ett tag trodde jag alla var onda. :cautious:
 
Egentligen tror jag att jag tyckte den här leken var så skoj för att jag hade tid att verkligen läsa flera gånger, gå tillbaka och se vad lynchade/käkade hade skrivit. Tidigare har jag inte haft den tiden och det gör nog stor skillnad.

Sedan var det skoj när jag skyddade först madalitso och sedan loons, med tanken att "käkar de mig så slipper jag iaf tänka mer" :D
 
Tack för en kul lek!
Det är kul att vara den tredje sidan, men jag tycker att ringen faktiskt var lite för mäktig - det hade funkat bättre om det funnits en lite större chans för onda/mig att faktiskt ta hem det hela leken. Det hade ju som sagt behövts tre försök MINST innan Frodo var död om inte självmordsbombaren hade prickat honom
 
Va? Skrev du i tråden att ni skulle äta mig? Det missade jag också i så fall :rofl:
Ja, alltså det inom parentes var aldrig med. Men eftersom jag skrev till Mirtai "vad tror du om Gabby?" innan dl och du sen dog så tänkte jag att ni säkert kommer fatta, liksom varför skulle jag vara så nyfiken på vad Mirtai tror om just dig.
 
jag hade också frågat ang det i pm först och det är mitt fel att LL fick backa då jag släpade fram rollbeskrivningen för henne att läsa ordentligt vad det stod :p

Problemet var att jag ville vara säker på vad som gällde, så hade vi en taktik och sen föll den bara. Om Lobelia hade stått fast vid sitt svar hade det ju ändå varit i princip kört för oss, så det var ju inte som nån jättefördel för onda som skulle påverka leken. Men luften gick ur då.
 
Ja, tack till @Lobelia för en rolig lek!

Måste säga att det var skitsvårt att vara ond ängel. Att försöka gissa vem som är skyddad, det kan ju vara precis vem som helst!
 
När vi ledsnat helt och @Niyama ville begå harakiri så försökte vi göra det enkelt för @Lobelia men det gick inte hem:

Orchen Niyama stapplar fram över slagfältet på jakt efter sina trogna orchvänner. Förblindad av tårar kryssar hon mellan liken medan hon frenetiskt försöker hitta sina älskade stridskamrater.

Efter en stund anar hon en välbekant skugga, ett berg av orch som får hennes hjärta att brista.
Hon faller på knä bredvid sin kära orchvän men tyvärr är hon så förblindad att hon snubblar över nån liten hobs arm som sticker ut under orchen - den lilla handen bär ett svärd som hon spetsas på.

Hon skriker ut sin smärta men samtidigt fylls hon av ett ljus - hon kommer återförenas med sina vänner!

Tack... mumlar hon mellan sina brustna läppar och det är det sista vi hör av orcherna i denna lek.
Tycker detta hade varit mycket trevligare än en bomb! Men lite kul att Paddi dog helt i onödan :laugh:.
 
oh nä du- sorterade in misti som tvilling så då blev det ni två kvar Jag tänkte lite tvärtom mot de andra att jag trodde inte att Ferrari skulle OT-skämta så med sin tvilling efter sin död faktiskt- men glömde av att skriva det tror jag? Men framförde till @Loons ganska ordentligt att jag trodde MIsti var tvillingen idag tycker jag?
Men det var väl efter att jag började väcka lite tankar om det (utifrån mina frågor till Mistimed i morse ... elller? ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
42 076
Senast: cirkus
·
  • Låst
Tjatter Långt tillbaka i tiden, för många hundra år sedan, vandrade Tengel den onde ut i ödemarken för att sälja sin själ till satan. Han blev...
47 48 49
Svar
961
· Visningar
41 184
Senast: LindgrenV
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken! Temat för denna gång.. Vampire Diaries/Twilight/Dracula anno 2013.. VAMPYRER! Det är inte lätt att...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
35 634
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp