Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Problemet var att jag ville vara säker på vad som gällde, så hade vi en taktik och sen föll den bara. Om Lobelia hade stått fast vid sitt svar hade det ju ändå varit i princip kört för oss, så det var ju inte som nån jättefördel för onda som skulle påverka leken. Men luften gick ur då.
Det handlade inte om fördel eller inte fördel utan att jag faktiskt skrivit en sak i reglerna i starten av tråden. Jag hade klart föredragit min senare tolkning men för mig gäller reglerna om det är möjligt.

Många med mig blir irriterade om det dyker upp oförutsedda saker och regeländringar i efterhand.
 
Fast efter min förberedda idiotröst efter dl tror jag att det hade varit ganska uppenbart att jag skulle lynchas :angel:
ahhh du tänkte sååå :idea:
Själv var jag mer inställd på att jag absolut inte hade tid å leka idag å eftersom lyan inte velat käka mig tidigare så skulle jag gå ut med en big bang :D
 
Men det var väl efter att jag började väcka lite tankar om det (utifrån mina frågor till Mistimed i morse ... elller? ;)
Jag hade faktiskt inte läst det pga var på jobbet läste bara uppdateringen där innan jag började skriva med Loons så det baserade jag efter det jag skrev med Misti dagen innan
 
Men visst hade ulvarna fattat att jag var ängel?
Ja :p
alla roller blev rätt uppenbara eftersom ni teoriade genom att bekräfta varandras roller typ. Misti hade jag som tvilling tidigt men sen blev jag osäker när folk började tjata om cirkus. Men jag läste inte ens allt som skrevs igår för jag brydde mig inte så mycket om vem som var tvilling.
 
Hon trodde alla skulle haja med en gång så vi var rätt nöjda med att det dröjde... :angel:
Well, jag var ju mer intresserad av Idahoe, dig (och sedan en liten utvikning tillbaka till stackars Snurris....)
Men igår (faktiskt när jag gått å lagt mig) så gick det upp ett ljus för mig om Niyamas roll.
 
vad tror du jag tog hennes roll på igår kväll....... :angel:
Du, jag sa nej först när Lobelia frågade mig (hon sa inte ens rollen) för jag hade sett en koppling mellan Killa - LenaH och sen omvandlingslekarna vet jag att jag ofta blir vald för att lyan vill ha mig på sin sida. Så när det jagades för fullt efter ersättare, jag blev käk och Myrten dessutom röstat på LenaH (hon alibiröstar ju typ lika mycket som jag gjorde förr) så insåg jag ju att Myrten och LenaH var onda och jag trodde jag skulle vara totalkörd direkt. Men sen verkade de inte ha nån ersättare och jag tänkte att jag kan ju försöka. Det var en aning jobbigt att komma in igen och den bästa teorin jag hade var den mot mig själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
42 076
Senast: cirkus
·
  • Låst
Tjatter Långt tillbaka i tiden, för många hundra år sedan, vandrade Tengel den onde ut i ödemarken för att sälja sin själ till satan. Han blev...
47 48 49
Svar
961
· Visningar
41 184
Senast: LindgrenV
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken! Temat för denna gång.. Vampire Diaries/Twilight/Dracula anno 2013.. VAMPYRER! Det är inte lätt att...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
35 634
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp