Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Önskar tips på fina hästtavlor eller figuriner/prydnader :)
Svar
9
· Visningar
1 679
Senast: cambodia
·
Äldre Fritt fram för barn och kvinnomisshandel i Ryssland.... Trodde först att det var ett skämt... men icke.... Våld i hemmet ska... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 528
Senast: aiquen
·
P
Kropp & Själ Hoppas någon kan bolla lite med mig. Mitt knä har svullnat upp ganska mycket och gör lite ont, gör ondare ju mer jag rör på det. Känns...
Svar
15
· Visningar
884
Senast: escodobe
·
Hemmet Nu är jag ute i god tid, men men! Nästa år skall lägenheten säljas, vill så klart få ut så mycket som möjligt för den och undrar lite... 2
Svar
20
· Visningar
5 472
Kropp & Själ Jag fick vinterkräksjukan i måndags. De akuta symptomen upphörde tidigt tisdag morgon men problemet är nu att jag fortfarande inte...
Svar
11
· Visningar
5 049
Senast: Korven
·
Äldre Hur GÖR man för att ändra inställningar i messenger/meddelanden när man är inne på facebook på datorn? Jag hittar bara en...
Svar
6
· Visningar
3 199
Äldre Har en softshelljacka som jag gillar mkt och har använt i många år vid olika aktiviteter. Har använt den på jobbet och den råkade då...
Svar
3
· Visningar
612
Äldre Nu är jag sugen på ny buketräff! :D Vad tror ni om musikquiz på Harrys en lämplig onsdag med mat och/eller dryck för dem som vill? Jag...
Svar
16
· Visningar
716
Äldre Mitt ex har flyttat utomlands men har inte ändrat adress. Han står fortfarande skriven hos mig och hans post kommer hit. Hur ska jag... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 246
Senast: MJLee
·
Äldre Trots totalt ointresse har jag börjat försöka sätta mig in i fond- och aktievärlden. Jag tror inte jag är redo att börja spara i aktier...
Svar
10
· Visningar
573
Senast: Teilani
·
Relationer En ganska allmän fråga, men jag ska försöka specificera mig. I höstas blev jag sådär dunderkär. Ni vet när hjärtat slår så man tror att... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 121
Senast: Singoalla
·
Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och... 2
Svar
35
· Visningar
5 218
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Reagerade på att det finns en viktnedgång-tråd och en "Tjockistråd" på förstasidan av forumet. Det visar en rätt tydlig bild av oss och... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
6 231
Senast: catapult
·
Äldre Jag vill söka nytt jobb men fastnar på referenserna. -Vill inte lämna nuvarande chef som referens då jag inte vill att de ska veta att...
Svar
4
· Visningar
607
Senast: Monkie
·
Äldre Jag och mamma har gjort oss förtjänta av en liten paus från vardagen och ska därför till Stockholm fredag-söndag nu. Så jag är alltså...
Svar
16
· Visningar
1 114
Skola & Jobb Nuvarande arbetstider 07:30-16:00. Kan man bli tvingad att ändra sitt schema och jobba till 16:30 vissa dagar och att gå hem tidigare... 2
Svar
21
· Visningar
1 908
Senast: Monkie
·
Skola & Jobb Jag velar så mycket fram och tillbaka angående det här med jobb. Jag har läst en universitetsutbildning på fyra år. Efter det har jag... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 528
Senast: Brandgul
·
Äldre Kort beskrivet: Vi ska boka resa den 28-31 mars till London, mitt pass går dock ut 30 april. Snabb googling säger att det är lugnt att... 2
Svar
36
· Visningar
2 680
Senast: mamman
·
Äldre Vet inte alls var jag ska lägga denna fråga... Men jag hoppas verkligen att allvetande buke har ett bra svar :love:;) - Finns det någon...
Svar
8
· Visningar
1 887
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Jag tänkte försöka sätta ihop en rolig kick-off med jobbet då det är några nyanställda och det är alltid roligt och bra att skapa...
Svar
5
· Visningar
451
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18