Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet När man gör ett fotoalbum där man klistrar in foton själv - måste det vara skydd mellan sidorna eller funkar det att ha fotografier som...
Svar
2
· Visningar
1 470
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Har Ibs och magkatar och har varit rätt dålig hela december och levt mest på rågknäcke, mjölk och lite apelsinjos, men i mellan dagarna... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 962
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag har funderat på byxköp. Dvs jag har hört så många , inklusive mig själv, som tycker det är så svårt att köpa byxor. Jag tycker det... 2
Svar
31
· Visningar
1 548
Fritid Jag ska sy lite utrustning för lek där jag söker efter vanliga metall-spännen (som för en klassisk armbandsklocka). Storlek ska vara ca...
Svar
6
· Visningar
1 203
Hemmet http://forumbilder.se/G75IP/image Hej kära bukare! Har upptäckt en sån här insekt och undrar om det är en vägglus? (Försökt ladda upp...
Svar
11
· Visningar
1 964
Senast: Shilon
·
Tjatter Om du fick makten helt i dina händer att stifta en ny lag, vad skulle du då hitta på för något? Själv skulle jag besluta om en lag som... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 217
Senast: sjoberga
·
Äldre Har fått kontakt på FB med en bulgarisk kvinna som tidigare tiggde här i stan och försöker nu kommunicera med henne. Har använt google...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Texaz
·
Tjatter Ett resebolag har nu "Let the sun shine in" som musik till sin tv-reklam. Är det bara jag som direkt associerar till slutscenerna av... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 682
Senast: Oldie
·
Skola & Jobb Skulle du göra det? Om du inte behövde pengarna, skulle du gå till jobbet ändå? Jag tycker förvisso att mitt jobb är jätteroligt - för... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 982
Senast: Lenis
·
Svar
91
· Visningar
5 581
Senast: Zoya
·
Äldre Det känns som det bara är för mycket elände just nu, så en lite mer lättsam tråd. Vilka sånger tycker ni covern är bättre än original... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 686
Kropp & Själ Någon som använder sådana? Erfarenheter? Jag tycker det är lite svårt att läsa pocketböcker eftersom de har mindre textstorlek. Funderar...
Svar
2
· Visningar
524
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Först: ja jag har varit hos läkaren flera gånger och kollat. Inget fel hittas. Jag har även gjort koloskopi och den visade heller inte...
Svar
19
· Visningar
1 287
Relationer Nu skriver jag en sånhär anonym relationstråd för jag behöver verkligen andra människors syn på saken... Jag har en kille sedan 3 år... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
17 084
Senast: Viva
·
IT & mobiler Någon som har hunnit utvärdera nya iPhone? Är det värt att skaffa en 7:a istället för en 6s? :) 2 3
Svar
44
· Visningar
3 460
Senast: Evergreen
·
Äldre I slutet på November så ringer de från ett företag, men säger att de är min nuvarande teleoperatör och frågar om jag vill fortsätta ett...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Julens besök av mina syskon och mamma slutade med att de åkte härifrån utan att säga att de tänkte åka och utan att säga hej då. De... 11 12 13
Svar
241
· Visningar
17 906
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Tjatter Jag hoppas att jag mindes rätt siffror :) 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
54 640
Senast: Marita73
·
Hemmet Suck... Jag råkade spilla ut massageolja i min ljusgrå soffa så det har blivit två stycken irriterande fläckar som jag inte får bort med...
Svar
4
· Visningar
14 663
Senast: majha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025