Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Problem med magen har jag väl alltid haft, men nu är det värre än vanligt. Läkarna står rådlösa och muttrar något om IBS. Magen är...
Svar
17
· Visningar
2 313
Äldre När jag sitter ute i trädgården så får jag sista veckorna pyttesmå kryp på mig. Ca 2-3mm långa och trådsmala. Verkar inte bitas (i alla...
Svar
2
· Visningar
425
Äldre Jag som avskyr allt vad matlagning heter har konstigt nog den senaste tiden tittat på en del engelskspråkiga matlagningsprogram på TV...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: tolksele
·
Äldre körde bilen i lugn och ro till stallet bär jag hörde ett kloinks.. Tittar i backspegeln och ser att de ligger bildelar på vägen. Stannar...
Svar
3
· Visningar
395
Senast: em-pirre
·
Skola & Jobb Hej! Är lite nyfiken om det finns nån som ska plugga till förskollärare på deltid till hösten i Växjö? Eller finns det nån som gör det...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: Squie
·
Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
25 107
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Sitter och läser DNs artiklar om riksrevisionen http://www.dn.se/nyheter/sverige/riksrevisorerna-avbrot-granskningar-for-miljoner/ och...
Svar
4
· Visningar
335
Senast: Remmer
·
Kropp & Själ Hej alla irriterade! Dags för ny tråd att vara lite irriterad i :D Just nu är jag irriterad på att jag: 1. Missade dagens...
67 68 69
Svar
1 361
· Visningar
74 770
Senast: MixMax
·
Kropp & Själ Allt blommar förutom jag... Nyser, snuvar, kliar i ögon som är helt rödsprängda, hela halsen kliar inuti så jag håller på att bli tokig...
Svar
10
· Visningar
1 665
Senast: panzy
·
Hemmet Nån bukefalist som har koll på detta eller har någon bra länk? Alla mäklarsidor räknar upp samma text och lagen om jordabalken tycker...
Svar
6
· Visningar
1 854
Senast: lyckogrus
·
Trädgård & Växter Jag har redan börjat fundera på nästa sommar. Vi har planer på att köpa ett växthus där vi kommer att driva fram en del grönsaker för...
Svar
13
· Visningar
1 284
Skola & Jobb Hej! Hoppas någon kan hjälpa mig. Kollar antagningsstatistiken för högskolor och universitet från tidigare terminer. Om det står...
Svar
2
· Visningar
553
Äldre Finns det någon bra dokumentär eller liknande om måsars beteende? Hur jobbiga de än kan vara när de väcker en vid fyratiden på morgonen...
Svar
16
· Visningar
1 912
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Någon kanske jobbar med det, Bukekompetensen är stor. Jag får olika svar både när jag googlar och olika landsting tycks tolka olika och...
2
Svar
38
· Visningar
1 815
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sedan i lördags och har nu fått vita prickar, jag har ingen feber men bör jag åka till doktorn?
Svar
5
· Visningar
1 778
Senast: lil-sis
·
Äldre Vad säger lagen kring hög musik från scener likt festivaler en vanlig veckodag ända fram till kl 02:00 mitt i en stadskärna? Det är...
2
Svar
38
· Visningar
2 243
Senast: lil-sis
·
Svar
0
· Visningar
245
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
223
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
239
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
229
Senast: blizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp