Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler min laptop har fungerat väldigt bra, men häromdagen gick det inte att gå ut på internet. Klickade på Google chrome och internet...
Svar
1
· Visningar
572
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Ni som lever med utmattningsdepression, hur får ni livet att funka? Har ni några bra tips och råd för att komma tillbaka igen? / från en... 2
Svar
21
· Visningar
1 784
Senast: Squie
·
Äldre Skulle vilja ha tips på tv-serie, helst som finns på netflix eller viaplay. I första hand polis/deckare med lite humor. Som exempel... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 465
Senast: Vallmo
·
Äldre Sonen fyller 2år på fredag och detta ska firas genom kalas både på lördag och söndag. Tanken är att ha någon/ några pajer med goda...
Svar
14
· Visningar
697
Senast: tott
·
Skola & Jobb Jag ska söka artiklar för ett skolarbete. Vill ha en artikel om sköterskors bemötande av barn på akuten, men har väldigt svårt att...
Svar
16
· Visningar
910
Hemmet Försöker bestämma mig hur mitt vardagsrum ska se ut, om jag ska ha tapet eller måla och i så fall vilken färg :p Har tre hyfsat stora...
Svar
14
· Visningar
1 651
Skola & Jobb Har CSN sänkt fribeloppet för nästa år? När jag kikar på mina sidor skiljer sig vårterminen 2017 nästan 20.000 kronor från vårterminen...
Svar
10
· Visningar
1 661
Senast: Idas
·
Hemmet Har ett stort badrum, kanske 12 kvadrat stort. Dags att rusta. Det jag vill är: Nytt innertak (på det gamla) Nya våttapeter. Lägga...
Svar
3
· Visningar
1 285
·
Skola & Jobb Hur gör man för att inte tappa modet helt som arbetslös? Jag har varit arbetslös nu i 7 månader. Och ju längre tiden går desto mer...
Svar
3
· Visningar
459
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Såg en annons här på buke från något som hett urinkollen(punkt)se, och eftersom det låg i annonser hoppas jag det är okej med den här... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 258
Senast: Amha
·
Äldre Evidensia är ju i ropet nu för att dom tydligen är så mycket dyrare än andra kliniker. Varför är dom det? Det står på deras sida att dom... 42 43 44
Svar
874
· Visningar
49 950
Senast: vallhund
·
Hemmet Jag har ju ett helt hus att måla/tapetsera, och jag behöver ofta mogna in i sådana beslut. Så jag vill gärna ha era erfarenheter vad... 2 3
Svar
47
· Visningar
14 927
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Jag har fått det i 2 omgångar för olika saker och båda gångerna fått mer smärtlindring av Alvedon 665. Alltså antar jag att jag hör till... 2
Svar
27
· Visningar
3 879
Senast: SiZo
·
Äldre Då jag aldrig ägt en ordentlig handväska så önskade jag mig en av sambon i födelsedagspresent. Han köpte en fin väska men jag e inte... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 062
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hemmet Hej! Jag har bott/hyrt en lägenhet i snart ett halvår. Känner en konstig lukt, från att jag kollade på lägenheten men trodde det var...
Svar
10
· Visningar
7 011
·
Fritid Jag behöver en symaskin men kan noll om det. Ska sy på en liten grej i fuskskinn (2 mm tjock) på ull. Behöver en lädernål för att först...
Svar
17
· Visningar
1 627
·
Äldre Mitt cykellås har fastnat och jag får bannemej inte upp det :mad: Har försökt och gett upp ett flertal gånger senaste veckorna nu. Blir...
Svar
16
· Visningar
1 331
Senast: Tassetass
·
Fritid Så har fiber kommit till kommunen. Bor inte på något sätt i obygden, vilket gör att jag funderar på om det ens är lönt. Vårt internet... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 270
·
Tjatter In med bilder på fina klänningar, smycken och outfits som passar till att fira nyårsafton. Vad tänkte ni ha på er vid nyår och hur ska... 2
Svar
22
· Visningar
3 878
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Flera av er sportar och rör på er betydligt mer än jag gör, därför har jag nu frågor om hur stukningar brukar arta sig. Igår ramlade jag... 2
Svar
33
· Visningar
5 841
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka