Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har ni registrerat er? Jag gjorde det idag och har hittills pratat med en mäklare från Nigeria (hade lite svårt att höra allt han sa... 17 18 19
Svar
361
· Visningar
36 573
Senast: Sleepy
·
IT & mobiler Kan man gå in på fb utan att det syns att man är online och isåfall hur?
Svar
15
· Visningar
1 867
Senast: mandalaki
·
Tjatter Jag funderar ofta på hur man uttrycker saker och varför. Finns det fler kanske det kan bli en liten språklåda här där vi kan filosofera...
Svar
17
· Visningar
1 354
Senast: Gry
·
Äldre Ni som jobbar i skolan, hur upplever ni att det står till med kunskapen i källkritik hos barn/ungdomar i landet? Hur arbetas det med... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 286
Senast: Sleepy
·
Äldre Hur gör man bäst det? Jag har ett armband som bara ligger och "skräpar" och skulle mycket hellre vilja ha pengarna. Men hur gör man...
Svar
12
· Visningar
1 602
Senast: Karfitsa
·
Äldre Gärna mat/dryck-relaterade vill jag ha tips på! Jag funderar på att designa egna muggar som man blir glad av! //r
Svar
18
· Visningar
2 572
Kropp & Själ Någon som har erfarenheter? Jag antar att det mest används inom skidåkning, men jag funderar på att skaffa en till...
Svar
17
· Visningar
2 141
Senast: Pudlan
·
Äldre I min familj och släkt ska vi i år testa att ha julklappsspel på julafton istället för att köpa julklappar till varandra som vanligt. Ni...
Svar
17
· Visningar
3 141
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag håller på att fräscha upp min lägenhet inför försäljning. En sak som stått på listan är att måla de gamla listerna (och skjutdörrar...
Svar
13
· Visningar
4 936
Senast: åke
·
Kropp & Själ Jag har några leverfläckar jag skulle vilja ta bort. Jag har tagit bort tidigare både med laser och skurit bort, och dom jag tog bort... 2
Svar
23
· Visningar
5 436
Senast: Egonson_
·
IT & mobiler Tänkte att vi här kan tipsa om och skriva lediga domännamn, eller fråga om man vill ha namninspiration till sin hemsida eller domännamn...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: Milene
·
Äldre Jag har en sadel till salu och igår fick jag ett mkt kortfattat mail på engelska, i princip bara vad jag kunde tänka mig att sälja den...
Svar
14
· Visningar
1 499
Senast: avslutat medlemskap
·
Relationer Varning för långt och vimsigt inlägg, måste bara få skriva av mig, kände jag. Jag lever i en relation sedan två och ett halvt år... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 315
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb De som blev mobbade i skolan blir konstnärer, artister och musiker och en del annat. De berättar som vuxna om mobbingen de blev utsatta... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 373
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Behöver skriva. Få tankar utifrån, erfarenhet av och perspektiv på ämnet "När föräldrar blir gamla och sjuka". Försöker sammanfatta min... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 626
Senast: Sonic76
·
Relationer Jag är ganska usel på att umgås, sitter gärna hemma i soffan. Har några vänner som jag tycker jättemycket om, men vi har inte direkt...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Det är glädjande att höra en manlig sportkommentator ta upp det självklara, om det nu ska byggas statyer, var är Pia Sundhages... 2
Svar
26
· Visningar
1 517
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Jag har, bortsett från enstaka gånger, haft en rätt jämn menscykel. Det ligger på en 29-35 dagar, år efter år. Förrförra mensen var 45...
Svar
17
· Visningar
3 552
Senast: Mammas
·
Äldre Någon som kommer ihåg - jag älskade Follyfoot när jag var liten. Min absolut lyckligaste dag i min barndom var när min pappa kom hem med...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: lizzie
·
Äldre Kort. SVTs Dold ( http://www.svtplay.se/video/11171365/dold/dold-sasong-2-avsnitt-2 ) har skapat en direktlänk där man kan kolla om ens... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 538
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka