Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja det vad som framfördes i dagens p1. Orsak? Ja, att de nytillkomna svenskarna får så låg pension. Men det är ju de själva som är...
Svar
10
· Visningar
881
Senast: As_Vegas
·
IT & mobiler Från en dag till en annan slutade mobila data att fungera på min telefon. Är det någon som har varit med om det (och kunde lösa...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: majola
·
Fritid Går det att göra något åt surt vatten i brunnen? PH 5.7 och dessutom väldigt mycket mangan. Det ska inte vara över 0.3 och vi har 0.9...
Svar
8
· Visningar
1 337
Senast: Scata
·
Fritid Den 3:e oktober skulle vi ha flyttat in i en hyresrätt (efter att ha sålt vår bostadsrätt). När vi får nycklarna samma morgon upptäcks... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 459
Senast: Inte_Ung
·
Äldre I januari har vi möjlighet till en längre ledighet och tänkte passa på att resa bort i ca 3-4 veckor. Ett problem är dock att jag, som...
Svar
15
· Visningar
885
Senast: Cattis_E
·
Äldre Någon som såg gårdagens avsnitt? Reflektioner på det?
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: Görel
·
Hemmet Hur svårt kan det vara? Har googlat till förbannelse men det heter massa konstiga saker (t.o.m. bomull heter massa olika saker?!), är... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 190
Senast: MiaMia
·
Fritid Jag tyckte det var en god idé att ha på mig min barbourjacka i samband med en fölning häromveckan. Kontentan blev att jackan är full av... 2
Svar
30
· Visningar
22 560
Kropp & Själ Senaste tiden typ drygt 1 månad så är jag tydligen mer vild än tam på nätterna. Min karl säger att jag rör mig massor och pratar jätte...
Svar
0
· Visningar
328
Hemmet Jag åker en del med katten nu pga kärleken och det är avskyvärt tungt att släpa på både min väska och så katten i sin. Finns det någon...
Svar
4
· Visningar
644
Senast: Vogue
·
Äldre Jag har ny mobil då min förra la av för ett tag sen och är nu på jakt efter ett trevligt mobilskal. Mina krav är följande: - I läder -...
Svar
9
· Visningar
449
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Så jäkla nöjd när jag äntligen bara beställde en och vågade börja använda den, helt frälst! Men den läcker vid ridning. Typ största... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
18 435
Senast: Rumerika
·
Hemmet Hur gör ni? Jag kollade priset på kemtvätt o hujeda mig. Finns det något hemmamedel? Bakpulver? Tips önskas. Dom är "lite lätt"...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Skulle ni tänka er att ha någon form av befattning inom totalförsvaret? Kollade på Myndigheten för samhällsskydd och beredskap hemsida...
Svar
7
· Visningar
481
Senast: Cambrie
·
Relationer Jag är i ett fantastiskt förhållande sedan knappt två år tillbaka, och det gör mig vansinnigt lycklig. På senaste tiden har jag dock... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
14 556
Senast: Ming
·
Fritid Är det någon som kan rekommendera ett bra och prisvärt företag som gör vattenanalys? Vattnet i mitt nya hus innehåller en hel del järn... 22 23 24
Svar
466
· Visningar
28 345
Senast: Magiana
·
Äldre Är det fler än jag som intresserad av olika oväder är det bra live-tv sändningar från en TV-station i West Palm Beach en stad som kommer...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: KickiH
·
Hemmet Ska börja kika efter kakel till köket nu men har ingen aning om vad vi vill ha. Små, mellan eller stora. Färg utan färg? Vad har ni för... 2
Svar
21
· Visningar
7 606
Senast: susanne
·
Äldre Jordbruken läggs ner. Vad har vi kvar inom 10-20 år? Solens värmeavgivning går i cykler på 206 år. För 200 år sedan utvandrare en miljon...
Svar
17
· Visningar
844
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka