Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag undrar om någon vet hur man går till väga för att begära skadestånd av SL. Det handlar om min lilla mamma 83 år gammal som har... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 300
Skola & Jobb Jag funderar lite på hur folk gör med referenser när man söker jobb. Jag har jobbat på nuvarande jobb nästan 7 år och söker nu nytt. Hur...
Svar
17
· Visningar
1 194
Senast: Dorro
·
IT & mobiler Jag misstänker att man I detta faller menar Business Intelligence program. För mig en ny term som kom upp i samband med uppföljning av...
Svar
7
· Visningar
712
Senast: Hyacinth
·
Äldre Vi ska bila runt i trakterna och undrar om någon har tips på roliga saker att göra/besöka i trakterna. Ingen av oss är intresserad av...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Ainon
·
Hemmet Jag söker på den stora sajten som börjar på P. Och får bara upp samma bilder. Trökigt. Mina favoriter är brocante, flea market...
Svar
4
· Visningar
511
Senast: Artax
·
Trädgård & Växter Har ett oisolerat uterum som bara står tomt, fungerar mest som en sluss och förvaringsyta. Tänkte att lite växter där inne vore...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: Artax
·
Äldre Fanns det inte på netflix nyss? Men nu är det borta? Någon som vet vart man kan se det? Eller när det börjar på 5:an igen?
Svar
3
· Visningar
387
Senast: Cattis_E
·
Äldre Någon som vet vart man kan köpa tröjan som Elaine har på sig här? http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/s%C3%A5-lyckas-du-med-dejten-3531772
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Helga
·
Äldre Nyfikenhetsfråga i väntan på svar. :) Fick i förra veckan nya hyresavier för okt-dec med en nätt 5%-ig hyreshöjning. Ingen övrig...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Alltså hjälp, jag blir så trött på denna telefon... Jag har en iPhone 6 med 16GB minne, har för tillfället ca 500 bilder o telefonen...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Någon som gjort det här? Funkade det? Vad fick ni för resultat?
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Hyacinth
·
Hemmet Har vi några insatta här? Miljövetare kanske? Vi saknar helt ventilation i huset. Huset är byggt för självdrag och oljepanna. Oljepanna...
Svar
10
· Visningar
2 990
Senast: Amha
·
Äldre Jag är på gång att koka chutney för att ta med som present, och då slås jag av tanken att man kanske inte får ta med såna burkar på...
Svar
5
· Visningar
473
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Haft svårt att sova sista veckorna. Dricker ett gäng koppar kaffe på morgon och förmiddag för att hålla mig alert och fokuserad på... 2
Svar
26
· Visningar
1 519
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Hur funkar det egentligen? Vad kostar det och vad ingår? 2
Svar
21
· Visningar
763
Senast: Niyama
·
Relationer I dagens Yougov. Nu ångar man på igen minsann :laugh...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag är på jakt efter ett draperi att skärma av sovdelen i min lägenhet med och har insett att jag nog får sy ett själv. Vilket tyg har...
Svar
15
· Visningar
10 516
Senast: Korven
·
Äldre Men hallå! :arghh: Det finns inga trosor som passar min stjärt, allt åker in och blir synnerligen obekvämt :mad:. Jag tycker ändå att... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 068
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Jag har en kandidatexamen och har precis börjat min master inom liknande ämne. Jag skulle hellre börja jobba och tänker söka jobb nu...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: Bonita4
·
Äldre Eller vad gör ni inte? Har haft en del utbildning i detta och bland mina vänner finns alla möjliga, från renlevnadsmänniskan som bor i... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 909
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka