Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nån riktig London-veteran här som har koll på bästa sättet att ta sig från Heathrow till London? Med bästa menar jag att smidighet går...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Janey
·
  • Låst
Tjatter Det började regna så det blev en innestädningspaus i gräsklippandet :p 99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
53 678
Äldre Detta är ett problem jag stöter på rätt ofta, och som har blivit värre på senare tid känns det som. Oftast utspelar det sig på... 11 12 13
Svar
248
· Visningar
14 063
Relationer Hej alla! Behöver lite kloka råd. Det är så att min några år yngre syster sedan länge har mått dåligt psykiskt. Jag har ställt upp sedan...
Svar
9
· Visningar
1 152
Senast: monster1
·
Äldre Jag har rostat sötpotatis i ugn och serverat till, bland annat fläskkotlett. Nu är jag sugen på att prova nya saker. Vad har ni för... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 676
Senast: bitta
·
Äldre Vi har fått dotterns 16-åriga pojkvän på halsen ;).. Han har bott hos oss sedan april till och från. Till saken nu när gymnasiet börjar... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 230
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ I tisdags blev jag misshandlad av en kille. Vi behöver inte gå in på det mer specifikt. Men jag är såklart väldigt rädd och otrygg vart... 2
Svar
39
· Visningar
3 542
Senast: Aliche
·
Skola & Jobb Som rubriken avslöjar, var hittar jag kollektivavtalet?
Svar
5
· Visningar
453
Senast: HeleneK
·
Äldre Nu har det hänt igen. för andra gången inom loppet av ca 2,5 månad har någon, några eller något tagit sig friheten att urinera i våran... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 002
Senast: Anna
·
Relationer Här är beviset. En majoritet av kvinnor o män tillsammans o var för sig tycker att allt går åt fel håll. Nu ligger Lövet risigt till...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag hade tänkt prova att ta bilen till Arlanda på fredag för att slippa gå upp mitt i natten, men jag inser att det säkert tar lite tid...
Svar
19
· Visningar
1 277
Äldre Jag har blivit förtjust i en väska som förstås inte går att få tag på i Sverige, men det måste ju finnas något liknande som går att köpa... 2
Svar
33
· Visningar
3 352
Senast: Kilauea
·
Äldre Vill läsa ett nummer av en hästtidning. Hittar den vare sig på mitt bibliotek eller som fjärrlån. Nu hittar jag den genom Readly, men...
Svar
11
· Visningar
2 427
Senast: gul_zebra
·
Relationer Då var det dax för SD att marschera vidare mot makten. I dagens Sentio får SD hela 24,5 %. På väg mot nya superrekord alltså :laugh...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Gammeln
·
Äldre Så det var dax efter 5 år utomlands verkar det som att jag och sambon bestämt oss för att flytta hem! Ansökte om en lägenhet idag som... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 829
Senast: kittin
·
Fritid Jag har tittat lite på att trycka upp t-shirts och byxor inför uppstarten av företaget men i de flesta fall behöver man trycka upp...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Hemmet :cry: Jag blir tokig på mina ganska nyinflyttade grannar som bor under mig. De kedjeröker på sin uteplats som är under vår balkong. Det... 17 18 19
Svar
370
· Visningar
22 902
Senast: ullo
·
Mat Skulle behöva fylla på ideförrådet med vegetariska måltider då sambon o jag har tänkt skära ner på köttkonsumtionen. Så in med alla...
Svar
19
· Visningar
1 398
Senast: Hermelin
·
Relationer Är det någon som provat dejtboxen? Är nyfiken, är det några bra dejter i boxarna?
Svar
0
· Visningar
692
Senast: Fille
·
Skola & Jobb Jag förstår att det kanske inte finns något som är normalt för det varierar oerhört beroende på ämne. Men tänkte ändå höra vad ni har...
Svar
4
· Visningar
624
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck