Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

H
Avel efter hur lång tid kan man se om ens lilla föl ska bli skimmel?
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Avel Jag har tre föl i år de växer mycket olika! 1. hbl föl 3,5 mån 1,30 + 2. hbl föl 6 mån 1,25 3. NF föl 5 mån 1,20 Mitt yngsta...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Pisan
·
H
Avel hej jag har precis köpt en avkomma efter cardento. mamman är 163cm o pappan 171cm. vilken höjd tror ni att fölis blir???
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: md5krist
·
F
Avel Visade vårat föl Lord i helgen på Skävsta gård (felstavat?) i Botkyrka Stockholm. Han fick en 2:a premie o vart Bästa föl för dagen...
Svar
8
· Visningar
1 472
Senast: jhs
·
M
Avel Jag var i helgen och kollade på ett litet halvblodssto, en mörkbrun vacker dam på två år. Hon var nu 153 i mkh och uppfödaren sa att hon...
Svar
5
· Visningar
1 378
Senast: Jarrah
·
  • Låst
Avel Har en hingst ettter Aloube Z, u.e. Genius. Han har veldig nra stam, men ikke kårad. (inte forsøkt) Han er 6 år, og 1.68 høg. Han er...
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: ameo
·
M
Avel Är det någon som fått föl efter Lambourghini i år, och isåfall hur verkar de? Har ni visat dem? Vilka poäng fick de? Och Allegretto, har...
Svar
10
· Visningar
1 229
Senast: Darbhanga
·
A
Avel Är väldigt nyfiken på hur stora Warsteiners avkommor är? Utseende och temperament? Mitt Warsteiner sto född-00 är just nu 167 cm...
Svar
5
· Visningar
1 460
Senast: hotstuff
·
L
Avel Ska kolla mitt sto igen i nästa vecka :crazy: hon mår som en prinsessa men jag är ändå rädd att något ska ha hänt så att fostret är...
Svar
11
· Visningar
1 144
F
Avel Någon som känner till den här korsingen? Blir även det bra hoppare? Eller dressyrhästar? Storlek, temperament etc??? Jättenyfiken!!!
Svar
11
· Visningar
2 376
Senast: Francess
·
Y
Avel jag har börjat titta effter lämpliga fäder till nästa häst bebe och en vänina påminde mig om att det är inte bara flyinge som har...
Svar
5
· Visningar
2 066
Senast: Rotterö
·
P
Avel Hej, har ett sto som precis blivit utdömd till avelssto och som jag därför vill betäcka. Kan tillägga att vi bor i Holland, sá ännu är...
Svar
13
· Visningar
1 762
Senast: Lobelia
·
T
Avel Någon som visat sin avkomma e. Quite Easy? Hur har det gått? Har ett sto som är dräktigt i snart 4:e månaden med Quite Easy :love...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: Tingeling85
·
N
Avel I mitt stall finns det en korsning mellan fullblod och någonting mer . Nu vill jag veta vem hans pappa Wartung är . Gärna en länk till...
Svar
3
· Visningar
1 190
Senast: Retzina
·
R
Avel Vad tycker ni om honom? Och är det någon mer här som betäckt sitt sto med honom i år? (Har precis varit och kollat mitt sto på 90 dgr...
Svar
1
· Visningar
1 269
Senast: Rosella
·
P
Avel Jag är ute efter lite mer information om fullblodshingsten Diligo**. Min häst är efter honom och jag skulle gärna vilja se en bild.
Svar
5
· Visningar
1 421
Senast: puckis
·
O
Avel Ska iväg till tyskland för att titta på unghästar. Vill hitta en pålle som har de ideala förutsättningarna för att kunna bli en riktigt...
Svar
5
· Visningar
1 339
Senast: maneger
·
Avel Är det någon som vet något om den polske hingsten Niferak e:Feiertraum u:Nipa e:Polonez? Stam på mödernet, bild, eventuella avkommor...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: Görel
·
A
Avel var kan man få tag på stamtavla och bild på honom? Har letat som en galning på nätet men hittar ingen bild. Är det någon som vet var man...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Alfa
·
A
Avel hallå, jag vill veta hur hästpassen för olika raser. Travare och sv. halvblod har shysta inbundna pass men islandshäst har nåt löjligt...
Svar
5
· Visningar
1 220
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp