Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
Avel var kan man få tag på stamtavla och bild på honom? Har letat som en galning på nätet men hittar ingen bild. Är det någon som vet var man...
Svar
7
· Visningar
1 187
Senast: Alfa
·
A
Avel hallå, jag vill veta hur hästpassen för olika raser. Travare och sv. halvblod har shysta inbundna pass men islandshäst har nåt löjligt...
Svar
5
· Visningar
1 220
Senast: Welsh
·
P
Avel Hej! Jag ahr en fråag som jag skulle vilja ha ett svar på! :banana: När slutar fjordingar att växa?
Svar
11
· Visningar
4 080
Senast: Provincia
·
Avel Hur höga är era 1-åriga fjordingar? Min är nånstans runt 129. Mamman 129 cm och pappa drygt 140 cm.
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Indiana_Jones
·
P
Avel Jag vet att jag tjatar om honom i alla min trádar, men jag skulle sá gärna vilj veta mer om honom och hans avkommor. Ingen som vet...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Whiskey
·
F
Avel På internet har jag funnit att en ny ras har börjat avlas fram i Tyskland - aegidenbergern. Detta skall vara en blandning av islandshäst...
2
Svar
21
· Visningar
3 288
Senast: Boj
·
Avel Hej! Vem känner till något om halvblodsstoet Carita e. Chagall? Stofamilj? Möderne? Avkommor?
Svar
4
· Visningar
995
Senast: majola
·
C
Avel I helgen träffade jag på en ny ras, mkt spännande och verkligen en god kombination. Av vad jag förstod så var den redan godkänd. De två...
Svar
10
· Visningar
1 414
Senast: Lenita
·
S
Avel Jag har en knabstrupper som jag stolt ägare till. :)Men det jag undrar ni som oxså har en sån ras,galopperar dom oxså som en...
Svar
6
· Visningar
1 554
Senast: elronne
·
K
Avel Arab SM i hopp&dressyr var finns resultaten?????? Nån som vet var man kan hitta resultaten från helgens Arab SM i hopp och dressyr??
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Violate
·
B
Avel Jag har ett korsningssto arab/russ, en mycket trevlig ponny som gått MSV hoppning och LA dressyr. Hon är snäll i all hantering men lite...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 993
Avel 5-månaders fölisen var ganska sen med att fälla fölpälsen tyckte jag, men vid en snabb koll på x antal fölungar häromkring insåg jag att...
Svar
15
· Visningar
3 591
Avel Kollar upp hennes stofamilj åt en tjej - behöver Walla 115 RÄ II's uppgifter (föllistan framförallt men även född-död, färg osv). Hon är...
Svar
11
· Visningar
1 118
Senast: sussisus
·
H
Avel Funderar lite på detta med Nordsvenska hästar. Har dock ingen erfarenhet av dom och skulle vara intresserad av att få lite info om...
Svar
6
· Visningar
1 629
Senast: Carmona
·
E
Avel Vad menas med Cellehingst? Tex Flyinges Espri,Weltmeyer,Rotspon..
Svar
8
· Visningar
1 747
Senast: cajsastina
·
B
Avel Jag letar efter en sida med alla flyinge hingstar. Både ponnyn och större. Det skall stå språngavgift och bilder :bow:
Svar
2
· Visningar
3 902
Senast: blondi3958
·
Avel Har ni hört talas om den? Man försöker återskapa den urspungliga Appaloosan. Man har korsat den nuvarande Appaloosan med Achal-Tekkiner...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: Lilla_jag
·
Avel JAg har fått denna adressen innan men den försvann i databytet!!! Jätteledsen :cry:. Det var så roligt att kolla in alla snyggingar där...
Svar
5
· Visningar
1 883
Senast: EmelieR
·
Avel Nu är det pappas tur å få en pålle :cool:. Vi har inte råd med en till islänning :p (och intresset för å underhålla extraväxlarna finns...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 672
Senast: sleepy
·
Avel jag vet inte så mkt om hingstarna Augustinus xx född 1976, eller Montanus född 1972, Holst. Hade varit roligt och vet hur de var...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp