Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

L
Avel Jaha då har man varit på fölchampionatet idag. Det gick jätte bra, vidare till Riks den 11 oktober i tingsryd jippy :bump: :love...
Svar
12
· Visningar
1 525
Senast: piggis_83
·
I
Avel Jag har nyss köpt ett dräktigt sto som jag tyvärr inte vet så mycket om. jag undrar om det finns någon sida där man kan se tidigare...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: Indigo
·
Avel Detta ska vara en shettis från Usa,varför är inte shettisar klassad lika världen över? Shettis Jag tycker inte denna ser det minsta...
Svar
6
· Visningar
1 307
Senast: ghost
·
Avel Har tappat bort hemsidan till honom, någon som kan hjälpa mig?! Kram Favina :bump:
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Favina
·
S
Avel Är det någon som har lite fakta om skäck russ hingstar? (godkända) respt andra russ hingstar ( :banana:godkända)?
Svar
1
· Visningar
866
Senast: jhs
·
Avel När slutar fullblod att växa? :confused: Min fbl-valack är drygt 3 år o gick av banan i maj, var då 154 cm, kommer han att växa nåt mer?
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Mixie
·
P
Avel Är det någon som vet varför de flesta fuxhingstar har vita tecken? Finns det ingen som är 'bara fux' med marginellt vitt??? Tycker inte...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: limona
·
W
Avel Hur vet man att man får en snygg och bra häst när man köper ett föl :confused:
Svar
7
· Visningar
1 453
Senast: athena
·
Avel Under en dag visade hon brunstbeteende, förutom urinskvättandet. Kan hon vara dräktig trots det. Betäckningen skedde 25 e juli, alltså...
Svar
1
· Visningar
979
N
Avel Äe de nån som har bilder el fakta om någon av dessa 2 arabhingstar? eller kanske en avkomma av nån av dom!? Jag köpte ett sto i sommras...
Svar
2
· Visningar
1 341
Senast: Natalyah
·
S
Avel Hingstarna Tyr och Hedinn von Gretesch släkt på något håll?!!! :confused:
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Sammets_rosa
·
D
Avel Om jag har fattat "gentiken" rätt så måste det bli en skimmel om man korsar två skimmlar? Av alla de blivande skimlar (föl i div...
2
Svar
32
· Visningar
3 906
Avel Mitt arabsto har i år fått en fölunge efter en tjuvbetäckning. :o Har vi tur (blodtypningen är inte klar än) så är fölet efter gårdens...
2
Svar
21
· Visningar
3 412
Avel Jag vill veta allt om denna underbara ras! * Hur många finns i sverige? * Hur mycket kostar en akhal teke? * Är dom väldigt frusna av...
Svar
5
· Visningar
7 201
Senast: Lena_B
·
A
Avel Vet någon ungefär hur stora föl som ligger i magen är vid en viss ålder? Mitt medryttarsto har gått ca 130 dagar, hur långt i cm är...
Svar
4
· Visningar
2 835
Senast: annae
·
I
Avel Skulle gärna vilja veta mer om denna ras (om man nu får säga att det är en ras?) appendix quarter! Skulle vara tacksam för svar då jag...
Svar
2
· Visningar
4 626
Senast: monke
·
J
Avel Mitt stos mamma är ur den familjen, jag är helt urkass på stofamiljer, :confused: någon som vet ngt om denna? mvh julia_v
Svar
8
· Visningar
1 676
Senast: Mynta2
·
H
Avel är det någon som vet om cardento har hög dräktighet?? lämnar han mest skimmlar överlag?? mvh jessica
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Dannie
·
Avel Casir Ask & Come Back II Har ni sett några av årets avkommor? Jag är nyfiken. De är helt klart mina favoriter! :) Berätta allt ni...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: hoppsann
·
Avel ...ett 114 dagar dräktigt sto? Jag tycker hennes juver har blivit större det är allt. Kan man verkligen se det nu? Magen blir väl inte...
Svar
8
· Visningar
1 248
Senast: wera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp