Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Är det någon av er som antingen har en egen eller sett någon avkomma efter Don Charly 1052. Jag funderar på att använda honom till nästa...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: Pisan
·
Avel Jag håller på att släktforska åt en kompis, i stamtavlan förekommer en hingst vid namn Lancit två gånger. Han ska ha två avkommor som...
2
Svar
29
· Visningar
2 952
Senast: Pazuzu
·
C
Avel Har sen nån vecka grannens sto med föl hemma hos mig därför att grannen ska jobba utomlands några månader. Det här är ett stoföl som är...
Svar
17
· Visningar
2 120
Senast: Rodde
·
F
Avel Är det någon som kan översätta de här siffrorna till mej? 99888=42 poäng Vad betyder vad? Det gäller ett treårigt new forest sto. Vad är...
Svar
5
· Visningar
1 695
Senast: Welsh
·
P
Avel Hur är new forest?Ridskolan sa att de aldrig mer skulle skaffa en sådan ponny p.g.a att de är sura
Svar
19
· Visningar
1 750
Senast: **BORTTAGEN**
·
J
Avel Jag ska ev köpa ett welshsto på 17 år. Hon fick 2 föl före 5 års ålder, och har inte haft nåt mer föl sen dess. Är det ok att betäcka...
Svar
2
· Visningar
1 015
Avel Någon som kan hjälpa mig med tips på hingst inför nästa säsong? Har ett femgångs sto efter Hrammur.
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Freyr
·
B
Avel Jag ska börja rida ett dräktigt sto :love:och jag skulle vilja ha lite tips med hur jag ska motionera henne och hur mycket ungefär.. i...
Svar
4
· Visningar
1 442
Senast: Jet
·
Avel Grebaldi, hoppas att han stavas så, år inte riktigt säker. Han är en holländsk hingst, ren dressyr. Mer vet jag inte! Vill ha mer info...
Svar
12
· Visningar
1 289
Senast: Pirayan
·
G
Avel e. Domaenenrat u.Einfuhr Har honom i stamtavlan till en av mina hästar, men jag har inte lyckats lista ut vad Einfuhr har för stam...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Gunvor
·
Avel Finns det några gula hingstar som är godkända för halvblodsavel här i Sverige? Alltså Bernstein och hans son vet jag, men endel tyska...
Svar
9
· Visningar
1 562
S
Avel Någon som kan rekommendera godkänd hingst efter Tyr med mycket bra extriör (helst ganska ädel och reslig) gärna 4 gångare med super tölt...
Svar
6
· Visningar
1 240
F
Avel Jag har hört att de ska kunna bära mer än exempelvis russ. Men kan en normalmusklad ponny på ca 134 cm ta 60kg??
Svar
7
· Visningar
4 432
Senast: lila
·
H
Avel är det någon som har nån erfarenhet av hans avkommer.hur de är, om de utvecklas normalt
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Avel vad vet ni om dessa hingstar: hurdan är de i temerament, hur är deras avkommor är. Donnerfly 951 Nactus 854 Rambo 910 Rubinrot 1033...
Svar
6
· Visningar
1 729
Senast: tretjak
·
F
Avel Jag har ett halblod, vilkas papper har brunnit upp (förra ägaren), vart skall jag vända mig för att få papprena? Tacksam för svar! :D
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: Magdalena
·
B
Avel Jag vill veta ALLT om dessa hingstar!! Väldigt gärna bilder också! Jag har en nordsvensk på foder som har dessa hingstar i sin stam...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Avel Behöver info och bilder på honom... Tack på förhand/Joiz
Svar
1
· Visningar
1 098
Senast: Görel
·
Avel Har en hingst ettter Aloube Z, u.e. Genius. Han har veldig nra stam, men ikke kårad. (inte forsøkt) Han er 6 år, og 1.68 høg. Han er...
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: crazy
·
L
Avel Man ska ju ha vita byxor,mörkblå tröja, skjorta och slips. Jag undrar vilken färg brukar man ha på sin slips då? :confused: Vit eller? :)
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Leyla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Sätta upp gammal tapet?
  • Den siarlösa ulvleken

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp