Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel På internet har jag funnit att en ny ras har börjat avlas fram i Tyskland - aegidenbergern. Detta skall vara en blandning av islandshäst...
2
Svar
21
· Visningar
3 275
Senast: Boj
·
Avel Hej! Vem känner till något om halvblodsstoet Carita e. Chagall? Stofamilj? Möderne? Avkommor?
Svar
4
· Visningar
992
Senast: majola
·
C
Avel I helgen träffade jag på en ny ras, mkt spännande och verkligen en god kombination. Av vad jag förstod så var den redan godkänd. De två...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: Lenita
·
S
Avel Jag har en knabstrupper som jag stolt ägare till. :)Men det jag undrar ni som oxså har en sån ras,galopperar dom oxså som en...
Svar
6
· Visningar
1 549
Senast: elronne
·
K
Avel Arab SM i hopp&dressyr var finns resultaten?????? Nån som vet var man kan hitta resultaten från helgens Arab SM i hopp och dressyr??
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Violate
·
B
Avel Jag har ett korsningssto arab/russ, en mycket trevlig ponny som gått MSV hoppning och LA dressyr. Hon är snäll i all hantering men lite...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 975
Avel 5-månaders fölisen var ganska sen med att fälla fölpälsen tyckte jag, men vid en snabb koll på x antal fölungar häromkring insåg jag att...
Svar
15
· Visningar
3 574
Avel Kollar upp hennes stofamilj åt en tjej - behöver Walla 115 RÄ II's uppgifter (föllistan framförallt men även född-död, färg osv). Hon är...
Svar
11
· Visningar
1 113
Senast: sussisus
·
H
Avel Funderar lite på detta med Nordsvenska hästar. Har dock ingen erfarenhet av dom och skulle vara intresserad av att få lite info om...
Svar
6
· Visningar
1 624
Senast: Carmona
·
E
Avel Vad menas med Cellehingst? Tex Flyinges Espri,Weltmeyer,Rotspon..
Svar
8
· Visningar
1 742
Senast: cajsastina
·
B
Avel Jag letar efter en sida med alla flyinge hingstar. Både ponnyn och större. Det skall stå språngavgift och bilder :bow:
Svar
2
· Visningar
3 900
Senast: blondi3958
·
Avel Har ni hört talas om den? Man försöker återskapa den urspungliga Appaloosan. Man har korsat den nuvarande Appaloosan med Achal-Tekkiner...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: Lilla_jag
·
Avel JAg har fått denna adressen innan men den försvann i databytet!!! Jätteledsen :cry:. Det var så roligt att kolla in alla snyggingar där...
Svar
5
· Visningar
1 880
Senast: EmelieR
·
Avel Nu är det pappas tur å få en pålle :cool:. Vi har inte råd med en till islänning :p (och intresset för å underhålla extraväxlarna finns...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 657
Senast: sleepy
·
Avel jag vet inte så mkt om hingstarna Augustinus xx född 1976, eller Montanus född 1972, Holst. Hade varit roligt och vet hur de var...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Görel
·
L
Avel Jaha då har man varit på fölchampionatet idag. Det gick jätte bra, vidare till Riks den 11 oktober i tingsryd jippy :bump: :love...
Svar
12
· Visningar
1 519
Senast: piggis_83
·
I
Avel Jag har nyss köpt ett dräktigt sto som jag tyvärr inte vet så mycket om. jag undrar om det finns någon sida där man kan se tidigare...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: Indigo
·
Avel Detta ska vara en shettis från Usa,varför är inte shettisar klassad lika världen över? Shettis Jag tycker inte denna ser det minsta...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: ghost
·
Avel Har tappat bort hemsidan till honom, någon som kan hjälpa mig?! Kram Favina :bump:
Svar
3
· Visningar
923
Senast: Favina
·
S
Avel Är det någon som har lite fakta om skäck russ hingstar? (godkända) respt andra russ hingstar ( :banana:godkända)?
Svar
1
· Visningar
863
Senast: jhs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp