Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Visade vårat föl Lord i helgen på Skävsta gård (felstavat?) i Botkyrka Stockholm. Han fick en 2:a premie o vart Bästa föl för dagen...
Svar
8
· Visningar
1 467
Senast: jhs
·
M
Avel Jag var i helgen och kollade på ett litet halvblodssto, en mörkbrun vacker dam på två år. Hon var nu 153 i mkh och uppfödaren sa att hon...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: Jarrah
·
  • Låst
Avel Har en hingst ettter Aloube Z, u.e. Genius. Han har veldig nra stam, men ikke kårad. (inte forsøkt) Han er 6 år, og 1.68 høg. Han er...
Svar
4
· Visningar
1 262
Senast: ameo
·
M
Avel Är det någon som fått föl efter Lambourghini i år, och isåfall hur verkar de? Har ni visat dem? Vilka poäng fick de? Och Allegretto, har...
Svar
10
· Visningar
1 226
Senast: Darbhanga
·
A
Avel Är väldigt nyfiken på hur stora Warsteiners avkommor är? Utseende och temperament? Mitt Warsteiner sto född-00 är just nu 167 cm...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: hotstuff
·
L
Avel Ska kolla mitt sto igen i nästa vecka :crazy: hon mår som en prinsessa men jag är ändå rädd att något ska ha hänt så att fostret är...
Svar
11
· Visningar
1 141
F
Avel Någon som känner till den här korsingen? Blir även det bra hoppare? Eller dressyrhästar? Storlek, temperament etc??? Jättenyfiken!!!
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: Francess
·
Y
Avel jag har börjat titta effter lämpliga fäder till nästa häst bebe och en vänina påminde mig om att det är inte bara flyinge som har...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Rotterö
·
P
Avel Hej, har ett sto som precis blivit utdömd till avelssto och som jag därför vill betäcka. Kan tillägga att vi bor i Holland, sá ännu är...
Svar
13
· Visningar
1 758
Senast: Lobelia
·
T
Avel Någon som visat sin avkomma e. Quite Easy? Hur har det gått? Har ett sto som är dräktigt i snart 4:e månaden med Quite Easy :love...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: Tingeling85
·
N
Avel I mitt stall finns det en korsning mellan fullblod och någonting mer . Nu vill jag veta vem hans pappa Wartung är . Gärna en länk till...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: Retzina
·
R
Avel Vad tycker ni om honom? Och är det någon mer här som betäckt sitt sto med honom i år? (Har precis varit och kollat mitt sto på 90 dgr...
Svar
1
· Visningar
1 267
Senast: Rosella
·
P
Avel Jag är ute efter lite mer information om fullblodshingsten Diligo**. Min häst är efter honom och jag skulle gärna vilja se en bild.
Svar
5
· Visningar
1 420
Senast: puckis
·
O
Avel Ska iväg till tyskland för att titta på unghästar. Vill hitta en pålle som har de ideala förutsättningarna för att kunna bli en riktigt...
Svar
5
· Visningar
1 339
Senast: maneger
·
Avel Är det någon som vet något om den polske hingsten Niferak e:Feiertraum u:Nipa e:Polonez? Stam på mödernet, bild, eventuella avkommor...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: Görel
·
A
Avel var kan man få tag på stamtavla och bild på honom? Har letat som en galning på nätet men hittar ingen bild. Är det någon som vet var man...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: Alfa
·
A
Avel hallå, jag vill veta hur hästpassen för olika raser. Travare och sv. halvblod har shysta inbundna pass men islandshäst har nåt löjligt...
Svar
5
· Visningar
1 218
Senast: Welsh
·
P
Avel Hej! Jag ahr en fråag som jag skulle vilja ha ett svar på! :banana: När slutar fjordingar att växa?
Svar
11
· Visningar
4 068
Senast: Provincia
·
Avel Hur höga är era 1-åriga fjordingar? Min är nånstans runt 129. Mamman 129 cm och pappa drygt 140 cm.
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Indiana_Jones
·
P
Avel Jag vet att jag tjatar om honom i alla min trádar, men jag skulle sá gärna vilj veta mer om honom och hans avkommor. Ingen som vet...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: Whiskey
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp