Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Mitt connemarasto har hovar med tunn sula och de trasar sig lätt och hon blir ömfotad, jag skulle vilja ta föl på henne, men är det...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 547
Senast: _Amazing_
·
Avel Är en hingst man inte ser avkommor till här uppe :banana:hos mig MEN i söndas så vann en Crusse avkomma hoppningen för 4 åringar på...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
13 507
L
Avel Någon som såg converter II i falsterbo eller live någon annanstans?Vad tycker ni om denne hingst?
Svar
7
· Visningar
2 614
Senast: Emsan
·
Avel Är det barnsjukdomar eller kommer Språngrulla att visa fel i statistiken framgent också? Lite olika uppgifter framkommer ju: somliga...
2
Svar
27
· Visningar
2 690
Senast: Masse
·
E
Avel Skulle vilja ha namn förslag för mitt kommande föl, e Cortado u Karina. Om det blir ett hingstföl vill jag att de börjar på C. Om det...
Svar
8
· Visningar
1 235
Senast: Sar
·
Avel Hej! På ridskolan står det en polsk ponny som är brännmärkt på ryggen. Jag tror hans nummer är 621 på vänster sida och 11 på höger...
Svar
13
· Visningar
2 152
Senast: Flames
·
Avel Undrar lite mer om denna hingst..!! Vad ni tycker om honom ? Speciellt intresserad av er som har sätt honom live, kanske har avkomma...
Svar
17
· Visningar
2 785
Senast: _Amazing_
·
Avel Hej! Ursäktar om det är fel ämne att posta detta inom, men jag sökte i forumet och hittade ingen "liknande" ståd så att säga. Jag är...
Svar
0
· Visningar
774
Senast: amcm
·
J
Avel Nu står det totalt jäkla stilla.. Håller på och gör en boxskylt och som vanligt blandar jag ihop U: och E: Vilken bokstav ska...
Svar
11
· Visningar
17 922
Senast: YW1966
·
H
Avel Hejhej ! Nu är man så långt kommen att man börjar fundera på att skaffa ett eget föl ! Vad skall man korsa med ? Vill ha en bra...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: _Amazing_
·
U
Avel Är nyfiken på min welshponnys farfar Cynorian Misty Prince. Någon som vet något om honom? Skulle va kul o höra lite om hans avkommor...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: Martenix
·
Avel Vad finns det att säga om honom och hans avkommor? Har googlat en del, men hittar inte så mycket. Om det beror på min avsaknad av god...
Svar
6
· Visningar
1 992
Senast: Kanel
·
Avel är inköpt till Sverige. Källa http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=1156451 Carlton Hill född 2007 e. Uphill u...
2
Svar
21
· Visningar
3 280
Senast: Anita HH
·
Avel Har stött på dessa herrar nu, den förstanämda är kastrerad och tävlar i hoppning och Pontiac som är far till Coffee verkar i avel...
Svar
14
· Visningar
5 618
Senast: Caramia
·
Avel Jag har sökt runt och letat men hittar inga svar... vet att han är reggad som Pinto men vad är han för ras/raser? Han är ju efter...
Svar
6
· Visningar
1 342
Senast: sussisus
·
Avel Ingen aning om tråden ligger rätt men börjar bli lite orolig för att min lille nye kanske är klapphingst. Han är 17 månader och har lika...
Svar
3
· Visningar
1 850
Senast: moonstruck
·
Avel Jag har vägt för och nackdelar med tidig kastrering och har bestämt mig för att kastrera mitt hingstföl så tidigt som möjligt. Gärna...
2
Svar
37
· Visningar
4 195
Senast: eigollet
·
Avel är inköpt till Sverige. källa http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=47816&a=Webster%20till%20svensk%20dressyrjunior...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: Cat_and_rat
·
P
Avel Jag vill INTE få några svar om att man inte ska hålla på med korsningsavel eller avla varmblod för att få ridhäst o.s.v. Stoet är...
Svar
6
· Visningar
1 651
Senast: CK
·
Avel Jag vill släktforska på min hästs släktträd. Jag vet vad hans föräldrar heter mm men jag vet inget om dem?hur de såg ut och hur de...
Svar
2
· Visningar
1 725
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp