Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel En fråga från en nybörjare inom avelsvärlden. Om det finns ett seminspilta i stallet där stoet bor, blir kostnaden mindre för att...
Svar
6
· Visningar
2 558
Senast: wrangler
·
Avel Japp snart är det dags för mitt sto att föla hon blev betäckt förra året ganska så sent på året . Hon är ett fullblod på 5 år och det...
Svar
12
· Visningar
2 513
Senast: Varmblod90
·
F
Avel Jag har ett hlb sto som är efter Tanzmeister. Nu undrar jag om det finns någon mer som har en häst som är släkt med honom, eller som vet...
Svar
5
· Visningar
1 211
Senast: sstenberg
·
Avel En helt meningslös tråd, men jag och en kompis kom att diskutera det :D Finns det hästar med dubbla skimmelanlag, precis som dubbla...
2
Svar
36
· Visningar
3 921
Senast: Ottilia
·
Avel Tänkte att vi kunde ha en snackistråd om vad som händer där nere! Är alltid kul när man inte själv kan vara på plats och läsa om andras...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
14 963
Avel Började fundera nu när det börjar bli klart med nya AVN och jag vet att läget är så att på bruks får inte hingstägare dömma sin hingsts...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: ameo
·
Avel Jag har en ponny med tyskt pass som jag tänkte lägga till i TDB. Problemet är att han har ingen tävlingslicens som man kan söka upp...
Svar
1
· Visningar
1 983
Senast: yobre
·
K
Avel någon som vet något om skäck hingsten pontiac som står på stall ekeröd född 90??? har en hingst efter honom men har ingen info.. dom...
Svar
13
· Visningar
6 019
Senast: kulan
·
Avel Hej. Jag köpte en -10 för ca två månader. Han är arabiskt fullblod på pappans sida med Je Amadeus och Svenskt helvblod på mammans...
2
Svar
28
· Visningar
5 741
Senast: elsbetha
·
Avel Är det någon här inne som kommer att visa sin fölunge på någon av selekteringarna inför elitfölauktionen?
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 054
Senast: ranunkel
·
Avel Har ett engelskt fullblods sto född 04 Stammen kan ni se här: http://www.pedigreequery.com/yourlucksin Funderar på vilka hingstar...
Svar
9
· Visningar
1 437
Senast: Nasseman
·
S
Avel Hejsan, det är så att mitt ponnysto ska ha föl, vet dock inte när! När jag köpte henne visste jag inte om detta och nu påstår ägaren att...
Svar
2
· Visningar
1 179
Senast: Susanne_
·
S
Avel Nån som vet vad Polski kon´szalchetsny och malopolska står för... Fick hem en lektions häst till ridskolan som jag trodde var en...
Svar
12
· Visningar
5 950
Senast: Emmadaahlen
·
  • Låst
Avel Försökte hitta någon liknande tråd, men lyckades inte. Måste ju vara fler än jag som funderar på vilka hingstar ni ska använda nästa...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Görel
·
Avel Jag har en häst jag hade tänkte visa på 3-årstestet nästa år. Men han fick en skada nu i sommar och har stått mkt på boxvila och är rätt...
Svar
15
· Visningar
2 399
Senast: Angel
·
Avel Hej! Sitter här och funderar över framtiden för mitt sto som fått en skada på ytliga böjsenan på ena bakbenet. Om hon nu inte skulle...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: Balahé
·
Avel Vilka gillar ni? Vem kommer att bli dyrast osv. http://www.sshs.nu/index.htm
2
Svar
32
· Visningar
3 628
Senast: Sass
·
Avel Stava kan jag inte i alla fall:P Ska ju stå frågor i rubriken;) Ja det är en månad kvar tills jag ska visa på rådgivande med min...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Cyllene
·
Avel Finns det akut p-piller till häst? Som det finns till människor typ. Eller akut p-spruta kanske? Om man misstänker tjuvbetäckning tex...
Svar
4
· Visningar
1 966
Senast: wrangler
·
Avel Vet att det fanns en sån här tråd för en halv evighet sedan, kom plötsligt på att jag saknar den :D Så, lägg in egenfotade bilder på...
2
Svar
31
· Visningar
14 523
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp