Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Det här med babyskydd. Hur skall man resonera egentligen? Är dyrast bäst? Är billiga babyskydd sämre trots att dom är godkända? Varför...
2
Svar
39
· Visningar
4 693
Gravid - 1år Jag och min man har försökt få barn i ungefär två år, efter en "hoppsan-graviditet" som slutade i missed abortion och akut skrapning...
Svar
3
· Visningar
2 219
Senast: Tora
·
Småbarn Vet ju att det är flera här med häst så jag tänkte höra hur/om ni haft med er mindre barn/bebisar i rockard? Hur har ni löst det? Vi har...
2
Svar
25
· Visningar
2 106
Senast: Thera
·
Gravid - 1år Vi har en 4-månaderskille som vi provat ge ersättning, mest för att vänja honom inför eventuellt barnvaktande framöver. Har färdig...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år Hej, Jag är 30(!) år. Lever sen tre år tillbaka med min fina sambo. Vi har båda långa utbildningar, fasta jobb, bra löner och...
2
Svar
23
· Visningar
4 706
Gravid - 1år Finns det någon här som fått en rejäl magkatarr i samband med graviditet? Min dotter väntar sitt sjätte barn , är i vecka 12 och har...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Equilina
·
Gravid - 1år Min son föddes i juni förra året och min foglossning försvann nästan direkt efter förlossningen. Jag började få ont runt vecka 20, först...
Svar
3
· Visningar
1 823
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Hej! Nu behöver jag verkligen hjälp, blir knäpp och vill ha hjälp med planering . Jag har jobbat heltid hela läsåret , jag har beräknad...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Björk
·
Övr. Barn Ni som minns kommer ihåg min tråd om vad och varför. Även varför den togs bort. Jag tänker inte dra upp allt igen. Men känner ändå att...
Svar
5
· Visningar
1 843
Senast: Cocos
·
Övr. Barn Barn kan ju fälla de mest otroliga kommentarer ibland. Tänkte det kunde vara kul och dela dessa här. Satt och åt lunch med barnen...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
12 930
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Mitt barn håller på med en lagsport. Hen älskar den här sporten och är hyffsat bra på det. Nu har det börjat ett nytt barn i gruppen...
Svar
7
· Visningar
1 222
Senast: LenaH
·
Gravid - 1år Hej! Jag har under dom senaste veckorna haft mer eller mindre ont i svanskotan hela tiden. Nu gör det dock ont även när jag går...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Amha
·
Småbarn Funderingarna tagna från en tråd på familjeliv (men där orkar jag inte bli medlem och argumentera, känns som att alla trådar spårar ur...
2
Svar
23
· Visningar
5 792
Senast: Amha
·
Småbarn Vi har tre barn som i sommar blir 1, 2 och 4 år. De två största delar sovrum och lillebror ska in där när han är mogen att flytta ut...
Svar
15
· Visningar
5 623
Senast: Blueberry
·
Gravid - 1år Vad har ni småbarnsföräldrar för tips för att hålla kärleken (läs sexet) vid liv efter att barn gjort entré i era liv? Vi fick barn för...
2
Svar
33
· Visningar
3 383
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Min son på 16 månader skolades in på förskolan för drygt 2 månader sen, och tiden på förskolan är lätträknad. Antingen är han ledig...
Svar
15
· Visningar
1 496
Senast: Björk
·
Övr. Barn Fick idag veta att jag fått ett MA i v7, skulle ha varit i v13. Fick med mig sex stycken Cytotec hem för att ta på fredag, fick någon...
2
Svar
20
· Visningar
2 977
Senast: Terqa
·
Övr. Barn Är det någon som har krokar på barnvagnen? Vår "shoppingpåse" under vagnen är inte så stor så jag skulle vilja ha alternativet att kunna...
Svar
4
· Visningar
646
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Är gravid i v 9 och ärligt talat urless. Jag kräks 5-10 gånger om dagen. Trots att jag äter primperan. Utan dessa kräks jag 10-15...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 965
Senast: Ganskaless
·
Gravid - 1år Jag är gravid med fjärde barnet som väntas i månadsskiftet juni-juli. Det känns underbart och fantastiskt och hela familjen längtar...
Svar
14
· Visningar
6 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp