Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Är det någon här inne som har erfarenhet av att göra en lumbalpunktion kontra få epidural? Jag sitter här och funderar på smärtlindring...
2
Svar
37
· Visningar
3 794
Senast: Zoya
·
Övr. Barn Jag har alltid gått på bäst i test vid köp av flytväst men blir lite rådvill då barnvästarna går till 30 kg. Hur gör man med ett barn...
Svar
9
· Visningar
1 973
Senast: Pudlan
·
Småbarn Snart dags för solsemester, och vi har ett litet problem. 1,5-åringen förstår inte sitt eget bästa. Han accepterar varken solhatt eller...
Svar
9
· Visningar
1 874
Senast: hljomalind
·
Gravid - 1år Hur bär man upp dom utan att känna sig modell lite äldre? Jag går gärna i kjol/klänning sommartid, känner jag mig själv rätt lär jag...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: Badger
·
Övr. Barn Just nu är jag sjukskriven och har alldeles för mycket fritid. Jag sitter typ fast i soffan mesta tiden, då vi bor i en etta än så länge...
Svar
18
· Visningar
1 147
Senast: pudsey
·
Småbarn Är lite inne på att köpa något så jag kan bära lilleman snart 1 år på ryggen. Är inne på sele men vilken är bäst? Han är en lättviktare...
Svar
11
· Visningar
1 269
Senast: Mustasukka
·
Småbarn Jag tror att jag får bäst svar här. Vi väntar vår nr.2 och har konstaterat att när bebisen övergår till bakåtvänd bilbarnstol måste vi...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 920
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Nu är jag lite pirrig i magen... Jag och min sambo vill gärna ha barn och har tänkt oss en knodd som nästa år, vi har dock inte börjat...
2
Svar
26
· Visningar
4 100
Gravid - 1år Hur upplever ni er kropp efter kontra före graviditet och förlossning? Rent fysiskt tycker jag att min kropp känns hyfsat som innan...
Svar
17
· Visningar
2 435
Senast: Sofie.S
·
Gravid - 1år Någon som kan ge tips om bra babygym? De finns ju i alla prisklasser och i oändligt antal! Vill ha ett där leksakerna kan bytas ut och...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Har precis införskaffat en bröstpump med tillhörande flaska så någon annan ska kunna mata min 10-veckorsbäbis om det skulle behövas. Nu...
2
Svar
39
· Visningar
5 006
Senast: Andromedae
·
Gravid - 1år Är garvid i vecka 23+4 med mitt första barn. Har ett tufft jobb, jobbar på djursjukhus, det är stressigt, mycker gå och stå arbete och...
Svar
16
· Visningar
3 019
Senast: YaHilweh
·
Övr. Barn Jag har under de senaste snart 10 åren bott tillsammans med min sambo som alltid haft fast arbete och en bra lön. Jag däremot har hoppat...
Svar
5
· Visningar
1 468
Småbarn Vi kommer i sommar göra en tripp ner i landet och hälsa på två kompisar,och efter det tänkte vi åka över till Danmark. Frågan är bara om...
Svar
12
· Visningar
1 534
Senast: Derivata
·
Gravid - 1år Jag skulle vilja höra hur det gått för er som spruckit mycket vid era förlossningar. Tänker kanske framför allt på er som även spruckit...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 126
Senast: Amha
·
Övr. Barn Får man ha det? Ska på begravning på fredag och tycker inte att det är lämpligt för barnen att följa med. Det är ingen de har haft...
2
Svar
39
· Visningar
3 711
Senast: kamomillo
·
Övr. Barn Min dotter har ofta problem med migrän. Hon har varit hos läkare och enligt läkaren kan migrän komma när barnen kommer in i puberteten...
2
Svar
36
· Visningar
3 003
Senast: malumbub
·
Småbarn Hej! Mina vänner fick nyss barn och jag skulle vilja ha tips på present till dem. De (särskilt hon, som är min närmsta vän av dem) är...
2
Svar
26
· Visningar
13 854
Småbarn Jag har fastnat i "vatservetssträsket", hade egentligen lovat mig själv att inte använda vatservetter mer än när vi är iväg men nu gör...
Svar
18
· Visningar
1 588
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Hur har ni andra det med sk delade magmuskler. Efter att Elvira föddes har ju i princip ingenting fungerat i min kropp -som det ska...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 230
Senast: Girasol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp