Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vi är sugna på en sådan, bor på landet med grusväg, därav att vi tror lufthjul ger bättre dämpning. :) Någon som har den som vill dela...
Svar
12
· Visningar
1 527
Senast: supersonic
·
Småbarn Blev ett plötsligt åskväder här i somras, bakdörren stod öppen och mini gick ut på altanen precis samtidigt som det blev en riktigt...
Svar
7
· Visningar
3 102
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Sonen fyller år i morgon och jag frågade om de uppmärksammar födelsedagar på något sätt i skolan. Han berättade då att de fick en flagga...
Svar
19
· Visningar
3 123
Senast: Apollo
·
Gravid - 1år Så hamnar min första tråd här på föräldrarforumet, läsare sedan lång tid men skriver för första gången själv. Nåväl. Är förälder till...
2
Svar
31
· Visningar
2 769
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Var handlar ni era barns kläder? Jag och en kompis diskuterade häromdagen om HUR kan HMs kläder vara så billiga?! T-shirts för 49:-...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 429
Senast: Brandgul
·
Småbarn Vi har ju 3 barn, 9 mån, 3 år o 6 år och det är framförallt den äldsta o självklart inte alls den yngsta detta rör. Stora barnet är en...
Svar
19
· Visningar
1 359
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag har två barn, den äldre blir 11 år i år och den yngre fyller alldeles snart 4 år. Båda mina graviditeter har varit jobbiga, den...
Svar
3
· Visningar
2 447
Senast: Bexzor
·
Gravid - 1år Har haft ont i magen hela dagen idag och igår. Känt mig väldigt gasig till och från, men har inte haft problem med det. Smärtan kommer...
2
Svar
23
· Visningar
2 024
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag skulle vilja veta hur säkert det är att med ultraljud könsbestämma fostret. Det är min dotter som väntar sitt första barn, vårt...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
8 285
Gravid - 1år Eftersom den andra tråden spårat ur och gått ifrån sitt ämne (surprise!) så skapar jag en ny tråd eftersom jag faktiskt tycker ämnet är...
2
Svar
20
· Visningar
17 371
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Hjälp. Vad behöver man införskaffa? Hur många bodys behövs egentligen? Vad är det för skillnad på pyjamas och sparkdräkt och varför...
2
Svar
26
· Visningar
9 974
Senast: Mirtai
·
Gravid - 1år Jag har en stor sorg över något man inte får vara ledsen över. Är gravid med andra barnet och det är en pojke. Jag vill ju inte ha någon...
Svar
6
· Visningar
1 485
Senast: Andromedae
·
Övr. Barn En av mina facebookvänner hade gillat detta inlägg på Facebook och det fick mig att börja fundera lite. Det känns det inte så konstigt...
2
Svar
30
· Visningar
2 567
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Jag älskar magbilder men finner ingen ren tråd för detta? Det fanns en förr i tiden minns jag så varför inte skapa en ny! Visa era...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
23 175
Senast: Andromedae
·
Övr. Barn Brukar inte hänga här då barn inte är något som är aktuellt för mig just nu, men jag tror att min fundering passar bäst här för en gångs...
2
Svar
20
· Visningar
3 476
Senast: iNHALE
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 159
Senast: Tramptass
·
Gravid - 1år Det är ganska lätt att hitta långa listor på vad som är bra att skaffa till barnet kommer, så nu tänkte jag ta det lite från andra...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 346
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år Fick igår reda på att jag är gravid, v17+2. Kom som en stor chock då jag har trott att jag har haft en tumör i magen eller liknande...
2
Svar
37
· Visningar
4 179
Senast: sicx
·
Gravid - 1år Jag är gravid i v 25 och är under uppsikt pga ev havandeskapsförgiftning. Tox-proverna igår var bra men symtomen kvarstår (högt...
Svar
12
· Visningar
2 799
Senast: Amha
·
Övr. Barn Såg lite snabbt på 16 and pregnant nu och fick se att en tjej hade små "vantar" eller liknande på sitt spädbarns händer, han var väl ca...
Svar
7
· Visningar
1 976
Senast: hvala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp