Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hej! Mina vänner fick nyss barn och jag skulle vilja ha tips på present till dem. De (särskilt hon, som är min närmsta vän av dem) är...
2
Svar
26
· Visningar
13 859
Småbarn Jag har fastnat i "vatservetssträsket", hade egentligen lovat mig själv att inte använda vatservetter mer än när vi är iväg men nu gör...
Svar
18
· Visningar
1 592
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Hur har ni andra det med sk delade magmuskler. Efter att Elvira föddes har ju i princip ingenting fungerat i min kropp -som det ska...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 234
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år Jag skulle vilja höra era erfarenheter av babysim. Hur gamla var era barn när ni gick? Var det en bra erfarenhet? Har era barn som gått...
2
Svar
31
· Visningar
3 211
Senast: aemaria
·
Småbarn Ja hur ska man få ordning på detta ämnet? Hunden dog i somras och sonen pratar fortfarande om honom och undrar vart han är och nu blev...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 794
Senast: Blueberry
·
Gravid - 1år Det finns en del saker runt att vara gravid och ha en nyfödd som det inte talas så mycket om (förlossningsskador, avslag etc) och nu har...
2
Svar
27
· Visningar
3 789
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Beröm för prestationer kan man lägga fram väldigt olika och jag tror att beröm är väldigt bra om man lägger fram det på ett bra sätt...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 022
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Jag startar tråden för att det borde finnas en, helt enkelt. Och för att jag har lite funderingar. Jag har "råkat" använda EC på min...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 146
Senast: snna
·
Småbarn Här på forumet finns ju människor med olika erfarenheter, och jag skulle vilja ha lite hjälp och råd från er som har erfarenhet av...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 092
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Hej! Nu är jag gravid i vecka 23( går in i vecka 24 på söndag). Jag tycker det är så roligt nu när jag mår bättre! Dessvärre har jag...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Cocos
·
Övr. Barn Jag har en 6-åring som en gång i tiden bet på sina naglar. Det löste vi lätt mha Stopp & väx eller vad det nu heter. Tyvärr ersätte han...
2
Svar
23
· Visningar
9 448
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Visste inte om jag skulle posta här eller på familjeliv men då hade jag 1. Behövt göra en användare där och 2. Antagligen blivit...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
55 440
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd och snart även nya bebisar :). MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet. Emelie född 3/3 kl 23.13, 3020 gram och 49 cm. 11:e Girasol...
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
100 863
Senast: Rhinos
·
Övr. Barn Sonen har en kompis i skolan som han känt sedan dagis. Hon går en årskurs över honom men de träffas ju på rasterna, han säger ofta att...
Svar
5
· Visningar
1 743
Senast: Björk
·
Småbarn När min äldsta hade ont av tandsprickning så fick han flytande alvedon, men numera vill jag helst undvika läkemedel om det går...
2
Svar
23
· Visningar
5 889
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Till hösten ska vårt första barn lämna förskolan och börja förskoleklass. Vi lånar mycket böcker på biblioteket och läser. Nu tänkte jag...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Min mini är så otroligt klåfingrig så det är inte klokt. Han är på precis allt och man kan inte lämna någonting framme. Det han inte når...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 236
Senast: em-pirre
·
Gravid - 1år Hej! Är orolig inför förlossningen som förväntas bli i juli. Läste om aniball och hur man kan träna upp sig. Någon som har erfarenhet av...
Svar
1
· Visningar
1 183
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Det här med babyskydd. Hur skall man resonera egentligen? Är dyrast bäst? Är billiga babyskydd sämre trots att dom är godkända? Varför...
2
Svar
39
· Visningar
4 688
Gravid - 1år Jag och min man har försökt få barn i ungefär två år, efter en "hoppsan-graviditet" som slutade i missed abortion och akut skrapning...
Svar
3
· Visningar
2 209
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp