Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 204
Senast: Tramptass
·
Gravid - 1år Det är ganska lätt att hitta långa listor på vad som är bra att skaffa till barnet kommer, så nu tänkte jag ta det lite från andra...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 355
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år Fick igår reda på att jag är gravid, v17+2. Kom som en stor chock då jag har trott att jag har haft en tumör i magen eller liknande...
2
Svar
37
· Visningar
4 186
Senast: sicx
·
Gravid - 1år Jag är gravid i v 25 och är under uppsikt pga ev havandeskapsförgiftning. Tox-proverna igår var bra men symtomen kvarstår (högt...
Svar
12
· Visningar
2 805
Senast: Amha
·
Övr. Barn Såg lite snabbt på 16 and pregnant nu och fick se att en tjej hade små "vantar" eller liknande på sitt spädbarns händer, han var väl ca...
Svar
7
· Visningar
1 980
Senast: hvala
·
Övr. Barn Funderar på det här med bröstpumpens vara eller icke vara... Vad har ni för erfarenheter, oersättlig eller onödig? Elektrisk eller...
Svar
15
· Visningar
1 029
Senast: supersonic
·
Gravid - 1år Frågor till er som rest (utomlands) med barn under ett år: Vart åkte ni? När på året åkte ni/vad var det för säsong på resmålet? Hur...
Svar
7
· Visningar
757
Senast: Amha
·
Småbarn Vi ska åka på semester och jag har lite funderingar kring vagn. Antingen tar vi med vår vanliga vagn (Bugaboo Cameleon) och hyr då ett...
Svar
6
· Visningar
695
Senast: susanne
·
Gravid - 1år Ja jag sartar upp en ny tråd för oss blivande och nyblivna föräldrar:) Släpar med listan från den stängda tråden:) kl...
60 61 62
Svar
1 238
· Visningar
99 270
Senast: Qbaby
·
Övr. Barn Min dotter har nu börjat träna fotboll i byns idrottsförening. Vid första träningen gjorde föreningen klart att ska det bli någon...
2
Svar
25
· Visningar
2 034
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Hej blivande vårföräldrar, nu tycker jag att det är dags att starta upp en tråd för oss. Jag har varit på vul idag och sett en liten...
63 64 65
Svar
1 289
· Visningar
102 462
Senast: Mayalv
·
  • Låst
Gravid - 1år Snackandet fortsätter! Om någon har koll på listan så lägg gärna in den här i början :)
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 808
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Sitter här och funderar och kom på att någon här säkert kan svara. Idag har jag haft ett möte på skolan ang min trettonåring som mår...
Svar
5
· Visningar
1 370
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Någon här som är duktig på föräldralagen? Dottern är 10mån och jag ska nu på måndag börja jobba 1dag/v fram till jan då vi tänkt skola...
2
Svar
25
· Visningar
2 115
Senast: Maléne
·
Övr. Barn Har de senaste dagarna fått mer och mer ont i tummarna och handlederna. Googlade lite och det låter väldigt likt de quervains syndrom...
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: Kirie
·
  • Omröstning
Övr. Barn Min stora tjej fyller 7 år till våren och vill så klart ha ett barnkalas. Tänkte bjuda tjejerna i klassen, då blir det nog ungefär 10...
Svar
15
· Visningar
1 470
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Jag har alltid tyckt att det är lite "cheesy" med syskonskaror där alla barn börjar på samma bokstav. Nu väntar vi syskon nr 3 och vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 685
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Jaha då har jag haft mitt livs första mjölkstockning och det med barn nummer två. Och ja det var ju snäppet värre än att ha influensa...
Svar
13
· Visningar
1 569
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Jag är inte förälder men vänder mig hit än då eftersom det gäller en flicka som jag agerar stödfamilj för. Alla människor går...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: Björk
·
Övr. Barn Hur långt upp i åldrarna har man föräldramöten i föreningslivet? När kan man förvänta sig att barn/ungdom ska klara av att hantera all...
2
Svar
33
· Visningar
2 313
Senast: Kattennizze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp