Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När började ni med smakportioner till era små? I vilken omfattning, och hur fort gick ni över till "vanlig mat"? Jag gillar och amma... 2
Svar
27
· Visningar
2 216
Gravid - 1år Oscar (6 mån på tisdag) har alltid varit lätt att söva och har jämt (Nästan) somnat om lugnt & snällt när han vaknat under natten för...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag fick en Theo förra måndagsnatten. Jag hade inte så stora förhoppningar att kunna amma, men faktiskt så fungerar det:). Jag fick en... 2
Svar
20
· Visningar
3 078
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år :bump::banana::bump:GRATTIS till dottern!!! :banana::bump::banana: Visste inte om jag tordes skriva en grattis tråd men nu är jag...
Svar
14
· Visningar
1 085
Senast: sassiball
·
Gravid - 1år Mina ridbyxor börjar bli lite väl tajta i midjan och jag vill gärna fortsätta rida, men vad ska jag göra? Den där haken på byxorna... 2
Svar
22
· Visningar
2 063
Senast: Gnarpis
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i v.17 (16+3) men en del tycker jag äter för ofta/mycket... Vad anser ni? Jag kör med tre timmars intervall då jag mår...
Svar
18
· Visningar
1 608
Senast: jerseyko
·
O
Gravid - 1år Nu måste ni vara ganska less på dessa "tänk om jag är gravid frågor" men här kommer en till. Skulle ha mens förra veckan, har alltid...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: vippan
·
Gravid - 1år En sån baby bassinet eller vad det heter - är det värt? En som man hakar fast i väggen längst fram i planet. Bokade på detta på vår resa...
Svar
6
· Visningar
2 002
Senast: vippan
·
Gravid - 1år Jag är nyfiken på den ungefärliga kostnaden för 100% mjölkersättning (ingen amning) under de första sex månaderna?
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Mynta2
·
B
Gravid - 1år Använder mitt hemliga nick då jag inte vill att vissa personer ska veta att vem jag är. Jag funderar på om jag precis fått ett...
Svar
3
· Visningar
2 430
Senast: Bollibumparumpa
·
J
Gravid - 1år Jag är i v 40+4 och funderar på om någon mer här inne går på övertid nu? Hade inte haft något emot att gå över bara det inte hade...
Svar
12
· Visningar
1 792
Senast: Petronilla
·
S
Gravid - 1år Slutade era små äta själv på natten och i så fall hur gamla var de då? Eller har ni gjort på något speciellt sätt för att de inte ska... 2
Svar
35
· Visningar
2 749
Senast: vindvissla
·
H
Gravid - 1år Någon som har elr haft det? Vad hade ni för symptom? Påverkar cyctor så det blir svårt att bli gravid? :S Nu på senaste tiden har ja...
Svar
2
· Visningar
1 339
Senast: HBB
·
Gravid - 1år Titta vad jag hittade:love: http://www.coolstuff.se/Henry_Warmheart Perfekt för barn som inte vill läggas i en kall säng ju
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: Minta
·
Gravid - 1år Isak har någon mysko min för sig när han blir trött. Ögonen far licksom uppåt och i kors eller vad man ska säga. Ser skitläskigt ut...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Ja som rubriken lyder. När ska man meddela arbetsgivaren att man vill gå tillbaka till sitt jobb efter sin föräldraledighet? Vi hade...
Svar
6
· Visningar
2 053
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Ni som har fått/ska få, hur valde ni namn på ert barn? Har ni veta jämnt vad ert barn ska heta? Eller blev det någon sorts... 2
Svar
30
· Visningar
2 161
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Pratade med en läkare idag (erhm och en annan förra veckan) som båda börjat fundera på kejsarsnitt. Jag förstår deras tankar till det... 2
Svar
25
· Visningar
2 922
Senast: Björk
·
Gravid - 1år var på babyproffsen i förra vecka och hämtade gratispaketet från pampers, och fick ju givetvis massa prover på saker och lite...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Antingen ni som har varit eller ska vara :) - Hur långt innan BF var ni mammalediga och tog ut föräldrapenning? - Hur länge var ni... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 007
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur