Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nån som vill byta med mig idag?:devil: Isak har spytt på mig, två gånger på raken idag. Inte direkt lite heller:crazy: mig inkl...
Svar
11
· Visningar
889
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Hur fungerar det med föräldrarpenning om man aldrig haft ett jobb? Finns det en lägsta gräns eller blir man utan? Om man inte får...
Svar
4
· Visningar
2 882
Senast: Fiffi1
·
T
Gravid - 1år Poppar upp många frågor i mitt huvud nu. Så jag ställer dom till er;) Hur ser ni på det där med bil.Köpte ni ny bil för att få plats... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 116
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Slutade amma helt för några veckor sedan och innan det ammade jag väldigt lite. Varför får jag inte mens? Jag är inte gravid. Däremot...
Svar
3
· Visningar
864
·
T
Gravid - 1år Jag har en liten undra om hur graviditets tecken yttrar sig. Jag har nu under två dagar haft ont typ "under" magen(mittemellan naveln...
Svar
12
· Visningar
1 438
Senast: Tarzzan
·
S
Gravid - 1år Jag skriver under annat nick eftersom många vet vem jag är här. Inte för att det egentligen spelar så stor roll, men det är ju... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 606
Senast: Freyja_bus
·
S
Gravid - 1år skrev ett inlägg igår om bröstmjölk. Den tråden är spårlöst borta, så jag provar igen. Saken är den att överallt där min plutt kräks...
Svar
5
· Visningar
841
Gravid - 1år Jag har åkt på matförgiftning :crazy: Åt pizza (skinka & räkor på) igår kväll och har nu på morgonen/förmiddagen sprungit maraton...
Svar
7
· Visningar
1 122
S
Gravid - 1år Vad har ni för barnvagn till era barn under 1 år? Har BF i november och börjat kika lite på vagnar. Men vilka är bra och vilka är...
Svar
10
· Visningar
1 262
Senast: vindvissla
·
B
Gravid - 1år Hej! För någon vecka sen fick en släkting till mig en liten liten pojke, född i, om jag inte missförstod, vecka 24. Han vägde när han...
Svar
4
· Visningar
2 864
Senast: BamsePlutt
·
Gravid - 1år vad är det som kollas egentligen ? Alltså, jag vet ju dom lyssnar på hjärta, kollar puls i jumske, ser om dom drar sig upp från rygg...
Svar
3
· Visningar
801
·
P
Gravid - 1år Det känns verkligen som om jag måste be om ursäkt för det :mad: Min dotter är 2 månader nu den 17:e och vi sover totalt mellan 8-11... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 658
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Som hade en växande mage men inte visade positivt på graviditetstest? Hennes släktingar hade inte heller plussat på vanliga tester och...
Svar
4
· Visningar
1 142
·
S
Gravid - 1år Hur är det egentligen med det? Jag vet att håret kan bli annorlunda och reagera annorlunda på hårfärger, men det jag undrar över är...
Svar
4
· Visningar
2 586
·
M
Gravid - 1år jag är gravid med mitt andra barn som är beräknat komma 26/8. har sen tidigare en underbar liten flicka som fyller två 6/9.. den här...
Svar
12
· Visningar
1 260
Senast: Allimac76
·
T
Gravid - 1år Någon som har den vagnen? Vad tycker ni om den? Jag skulle behöva ha måtten på den när den är i hopvikt för att kunna klura ut om... 2
Svar
23
· Visningar
5 380
Senast: NeverEver
·
F
Gravid - 1år Ni som känt att ni inte klarat av att rida under graviditeten hur har ni gjort? lånat ut på foder eller skaffat medryttare? jag är i...
Svar
14
· Visningar
1 312
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år :crazy: Isak får då och då världens utbrott och bara gallskriker. Kvittar vad man gör han skriker så mycket han orkar ändå:crazy::eek...
Svar
14
· Visningar
1 139
Senast: Mirre
·
J
Gravid - 1år Hade en jätte konstig dröm inatt, eller var det en dröm? :confused: Jag tror att jag drömde att jag fick JÄTTE ont i magen, tror att... 2
Svar
21
· Visningar
2 014
Senast: Hera
·
T
Gravid - 1år Någon som vet vad det lägsta beloppet är om man tar ut föräldrarpenning när man är arbetslös? Eller inte helt arbetslös. Jag jobbar...
Svar
10
· Visningar
3 141
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V