Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Gravid - 1år I går på spårvagnen såg jag en bebis, den kanske var max 1 månad..med JÄTTESTORA örhängen. Sånna där ploppar som går rakt igenom. Såg... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
15 004
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ronja blir fyra månader om några veckor, och jag har börjat tänka på det här med smakisar. Bommade bvc-infon om smakisar så jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
1 259
Senast: Mynta2
·
T
Gravid - 1år Fick reda på att en kompis till mig väntar sitt första barn nu, så jag börjar ju redan klura så smått över vad man skulle kunna ge... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 553
Senast: lilltrolle
·
M
Gravid - 1år Oj oj vad det snurrar.... mensen uteblev så jag köpte ett test idag och hann knappt kissa klart innan det "skrek" +... Slutade med...
Svar
13
· Visningar
1 258
Senast: fladdermusen
·
Gravid - 1år Vi sover väldigt bra båda två men ibland vaknar jag inte direkt när Sam vaknar, utan när han rullat över till mage och ligger och...
Svar
13
· Visningar
1 355
P
Gravid - 1år I december hade jag oskyddat sex... Jag tog ett dagenefterpiller efter ungefär 70 timmar, alltså inget garanterat resultat. Fick inte...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: Amandas
·
Gravid - 1år Jag började plocka ut f-dagar från och med 2:a juni kommer man få dem denna månad eller nästa??
Svar
3
· Visningar
773
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år imorn är det exakt 2 v kvar till BF. Bebisen lever om som en tok. den liger och sparkar och rör sig från morgon till kväll med kortare...
Svar
10
· Visningar
2 837
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Har inte blivit så mycket klokare av FK's hemsida. Jag har inte jobbat en enda dag på pappret i år, hade däremot en fast anställning...
Svar
13
· Visningar
1 257
Gravid - 1år Som har barn och baby? Jag vet att det finns Myrorna, men finns det mer?
Svar
7
· Visningar
2 418
Senast: doglover
·
V
Gravid - 1år Ja då sitter man här och stickan visar att man är gravid. Jiippii. Jag skulle ha fått min mens nu och jag kunde inte hålla mig så jag... 2
Svar
26
· Visningar
2 437
Senast: Piggelurven
·
Gravid - 1år Hmm visste inte riktigt om den skulle ligga på hund eller här men moderator får gärna flytta om jag lagt fel! Ja nu är det ju inte...
Svar
19
· Visningar
2 528
Senast: Gnist
·
Gravid - 1år Det är ju också en riktig djungel! Finns det några undersökningar som visar vilka modeller/märken som är bra? Vad rekommenderar ni...
Svar
5
· Visningar
1 963
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Jag sitter fast på jobbet med sovande bäbis i famnen.. Jag kan inte tala i telefonen som mitt jobb faktiskt kräver o Adam vägrar bli...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Flyttfogel
·
Z
Gravid - 1år Sitter här och väntar på mitt andra lilla barn som ska komma vilken dag som helst. :) Detta är givetvis jätte roligt och spännande men...
Svar
8
· Visningar
1 169
Senast: humlanotrocadero
·
T
Gravid - 1år Hur ska jag göra... ska jag pumpa slut efter varje amning eller pumpa mellan amningarna, eller nåt annat? ¨ På nätterna och på...
Svar
1
· Visningar
1 257
Senast: Madick
·
P
Gravid - 1år Tyvärr så börjar Tyra bli det. Hon är två månader så än så länge finns det chans att det ändras. Men fröken ska minsann INTE ligga still... 2
Svar
24
· Visningar
5 162
Senast: Mynta2
·
K
Gravid - 1år Mmm.. "oj, hoppsan." Det var min mors reaktion när de så här på midsommarafton fick packa upp en blomma ur en kasse. Den svarta... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 208
Gravid - 1år Idag på morgonen 04:30 så vände sig Frida ca 12 veckor för allra första gången! Från rygg till mage. schwop sa det och så hade hon vänt... 2
Svar
22
· Visningar
2 009
Senast: Smulu
·
K
Gravid - 1år Idag var vi in till grannorten för att köpa färg till traktorn och då passade jag på att tvinga sambon att köpa en present åt mig. Så nu...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Kabelsko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V