Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Min miniligist här hemma är fruktansvärt aktiv, det händer något precis hela tiden och ibland undrar jag hur andra 8månaders är i sin...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Jodi
·
Gravid - 1år Hur gick det till? Kröp dem bara sådär då en dag? Min Loke rullar, ålar och släpar sig fram, men det ser ut som att han lär sig...
2
Svar
23
· Visningar
3 280
Senast: doglover
·
Gravid - 1år :) Testade i helgen och jajamänsan nu blir det åka av. Nu sitter jag här och funderar hur man går vidare. Sitter med "Vårdval...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 163
Senast: Ishtar
·
F
Gravid - 1år är det någon som har erfarenheter av denna barnvagn? har en 6 månaders baby och vill ha ett komplement till vår traditionella...
Svar
7
· Visningar
2 296
Senast: furuskär
·
Gravid - 1år Men hon bara vägrar somna. Just nu har min man tagit över eftersom jag trodde jag skulle bli galen. Hon brukar somna på max 10 min...
Svar
13
· Visningar
1 266
Senast: Aningsfull
·
Gravid - 1år Är gravid i v.16 & håller på att bli tokig snart. Sedan ett par dgr tbx så har mina bröst börjat ömma något fruktansvärt, minsta lilla...
Svar
13
· Visningar
7 745
P
Gravid - 1år Ni som gjorde detta, när började ni med det? Min lilla är 10 dagar idag och amningen funkar kanon. Inga problem alls. Jag har läst att...
Svar
12
· Visningar
1 666
Senast: cirkus
·
C
Gravid - 1år Som förälder till en 6 månader gammal son har jag nyligen upptäckt barnmatshyllorna i affären. Har alltid trott att dessa barnmatsburkar...
Svar
18
· Visningar
2 084
Senast: cafu
·
Gravid - 1år Vad gör jag om han inte äter på natten? Jag vaknade klockan 7 i morse med sprängfyllda och ömmande bröst. Lillkillen har för andra...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Sam ser lite ihoptryckt ut i sin bilstol, men nästa steg står det att de måste kunna sitta själva. Det kan han ju inte, han är bara 3.5...
2
Svar
24
· Visningar
2 001
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Är idag gravid i v.19+4 och hur jag än försöker klämma/känna så lyckas jag aldrig känna bebis röra sig/sparka - Hur vanligt är det? Vid...
2
Svar
21
· Visningar
7 811
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år jomen, rubriken är lika förbryllad som jag. Tog ett test (testlagret-sticka), kollade det efter tio minuter och det visade ett streck...
2 3
Svar
42
· Visningar
18 038
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år (Ja, jag startar trådar på löpande band idag.) Om två månader åker vi på en liten tur till London i fem dagar. Lovisa kommer då att...
2
Svar
22
· Visningar
4 665
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Lilla Per Isak. 18dgr idag:love: Själva förlossningen tog 1 timme efter att vattnet gått. Gick otroligt smidigt och lätt. Åkte in...
2
Svar
20
· Visningar
2 228
Senast: Constance
·
Gravid - 1år Kl 8.00 var vi inne för bedömning om igångsättning. Eftersom inget var speciellt moget så beslutades om att börja med prostaglandin. Kl...
2
Svar
23
· Visningar
1 875
Senast: Mitten
·
H
Gravid - 1år jag har en liten fråga.. jag är gravid med mitt första barn och tänkte fråga er som fått barn nyligen.. som har det i färskt minne:p...
2
Svar
25
· Visningar
14 992
Senast: vindvissla
·
R
Gravid - 1år Ja, är det ngn som har gjort det? Träffade idag en gammal vän, och vi blev sittandes och pratade om precis allt i flera timmar. Går...
Svar
15
· Visningar
2 251
Senast: marielen
·
S
Gravid - 1år Jag har ingen koll alls på det här med dagar hit och dit.. Pappan till mitt barn klarar inte av att ta hand om sig själv och får...
2
Svar
20
· Visningar
2 641
Senast: mino
·
H
Gravid - 1år Anonymt nick. Jag har plussat. Trots p-piller. Jag har i någon vecka haft en känsla i maggropen och lite molande "värk". Nu för...
2
Svar
20
· Visningar
2 025
Senast: Mims
·
Gravid - 1år Ja, ni såg frågan. Lovisa växer ju så det knakar på alla håll och kanter och det är ju inte jättemycket plats kvar i liggvagnen. Ett...
Svar
17
· Visningar
1 434
Senast: Pem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp