Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Allt var planerat. Jag skulle gå med min SÖTA mage i snygga mammakläder och se sådär härligt blivande mamma glitter i ögonen snygg ut...
2
Svar
32
· Visningar
3 410
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år http://www.rtin.org/babyinstruktioner/index.htm och vi andra kan behöva få oss ett gott skratt med :D
Svar
10
· Visningar
1 056
Senast: _vizzla_
·
C
Gravid - 1år Hur har ni det ute i landet? När är ert första möte med BM? Förutom Inskrivningen då alltså. Jag går in i V. 24 idag och har mitt...
Svar
13
· Visningar
1 628
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Var på återbesök igår för att kolla att allt kommit ut med Cytotec... hade inga "fosterrester" kvar (som läkaren sa) men dock blod o...
Svar
5
· Visningar
1 981
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Jag drattade av hästen i förrgår. En islandshäst på 135 i mkh. Landade på sidan av höften/ryggen. Bör jag vara orolig att bebisen i...
2
Svar
25
· Visningar
8 224
S
Gravid - 1år Hej igen! För några veckor sedan skaffade jag mig ju detta hemliga smurf-alias och berättade att jag testat + samt ställde en mas...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Mammas
·
S
Gravid - 1år Trots att det dröjer ett bra tag innan det är dags att "föla";) så funderar man lite hit och dit på namn. Så snälla man kan väll lägga...
2
Svar
35
· Visningar
6 388
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år trodde ju inte det sant igår när jag tyckte mig känna små buffar, å nu-helt utan förvarning så tryckte någon upp min mage 1 cm på ett...
Svar
15
· Visningar
1 375
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år ...ja, alla föräldrarlediga... hur "duktiga" är ni på att gå på div aktiviteter, öppen förskola, babysång - sim - rytmik osv. :confused...
2
Svar
23
· Visningar
2 015
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Idag är det då dags för ultraljud! Oerhört spännande förstås:) Men kom att tänka på lite praktiska frågor: Hur lång tid brukar ett...
2
Svar
33
· Visningar
3 758
Senast: Ishtar
·
T
Gravid - 1år Läste en tråd här och blev förvånad att man kan teckkna försäkring när man är gravid. Alltså mot saker under en graviditet. Att man...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Lippy
·
H
Gravid - 1år jag ska ha barn snart och tänkte på det här med mammaledighet.. jag har tänkt ett tag på att plugga på distans och undrar om man kan...
Svar
17
· Visningar
1 585
Gravid - 1år Är det någon som utövar detta ? I kyrkan i våran stadsdel har dom detta varje torsdag för barn mellan 0-1 år. Frågan är om en 4 månaders...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Smulu
·
R
Gravid - 1år Jag skaffade mej ett nytt nick, då jag tror många nära och kära vet vad jag heter i vanliga fall här på forumet. Iaf, senaste tiden...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 121
Senast: russel
·
Gravid - 1år Jag har ju en son sen innan han kommer vara 13 månader när lillebror kommer. Detta kommer ju bli väldigt stor omställning för honom. Jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 623
Senast: Trygg
·
V
Gravid - 1år Det börjar gå mig på nerverna att jag inte kan utöva något av mina två intressen för tillfället.. Hur snabbt efter vaginal...
2
Svar
33
· Visningar
3 138
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Idag har jag gått 3 dgr över tiden. Skulle haft i lördags eg
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 069
Senast: astronaut
·
Gravid - 1år ÄR beräknad till den 19:e maj. Min första kom två veckor för tidigt så förhoppningsvis och vad jag tror kommer denna tidigare. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 910
Senast: pernilla_s
·
Gravid - 1år Pappan får ju tio dagar att kunna ta ut i samband med förlossningen.Nu är det så att våran baby troligtvis kommer att födas när min...
Svar
7
· Visningar
1 315
Senast: daymint
·
K
Gravid - 1år Med vilken rätt gör ni era barn till församlingsmedlemmar och anhängare till en religiös tro?
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 168
Senast: Arabizar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp