Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Jag hade bf i söndags så idag är det bf+2. Igårkväll så började jag få molande värk i ryggslutet och hade det även när jag somnade. När...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 173
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Diskuterade med en vän om det överlag är lättare eller jobbigare att föda barn när man är ridtjej. Vet att jag läst om det här tidigare...
2
Svar
26
· Visningar
5 402
Gravid - 1år Sonen tappar sina strumpor hela tiden. Fast vi sätter dem utanpå byxorna. Hur 17 får man dem att sitta kvar?
Svar
12
· Visningar
1 313
Senast: vippan
·
Gravid - 1år * När man fått beskedet att man är gravid. Vad får man inte äta? * Innan man vet säkert att man är gravid. Kan man dricka ett glas...
Svar
8
· Visningar
1 313
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Ja, hur mkt sover era bebisar som är i ungefär den åldern? Vet ju att det är väldigt olika från bebis till bebis, precis som hos oss...
Svar
13
· Visningar
14 009
Senast: jerseyko
·
M
Gravid - 1år Dagens tjockis uppdatering.. *Gick upp och åt mina pannkakor som jag nu ätit varje morgon i tre månader. *Försökte ta på mig...
Svar
15
· Visningar
1 370
Senast: Mindra
·
Gravid - 1år Har ni någon doppler som ni lyssnar på bebisen hjärta med? jag har en som är kass! ska slänga den... har inte hört hjärtljuden en...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Jag behöver lite snabba tips mitt i amningskaoset. Jag har en kille som vill amma jämt. Är det något fel när han vill amma så ofta? Han...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 717
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Har ni vänner med barn i samma ålder som ni kan gå på promenader med osv? Jag har inga vänner i närheten som har barn. Jag börjar...
2
Svar
21
· Visningar
1 967
Senast: IrpaSnirpa
·
H
Gravid - 1år Nu sitter jag här och väntar på mensen för att kunna räkna in exakt ÄL. Men den kommer inte :crazy: Jag har haft en liten mens...
Svar
11
· Visningar
2 503
Senast: rockbitz
·
Gravid - 1år Alltså det säger väl sig själv: Tar man inte ut bullen när äggklockan har ringt (4/4) så blir den ju bränd.... men jag får inte upp...
16 17 18
Svar
348
· Visningar
22 818
Senast: Bollen
·
S
Gravid - 1år Med risk för äckelvarning nu.. Idag när jag vaknade och gick på toa kom det ut något som liknade rå äggvita i konsistens, färg och...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 795
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Sambon och jag har börjat kika lite smått efter en lämplig barnvagn till bebisen. Ska man välja en "märkesvagn" eller en billigare...
2
Svar
28
· Visningar
4 700
Senast: Eufemia
·
Gravid - 1år jo vi har pratat lite... inte så att vi bestämt ännu att vi ska börja försöka men vi komemr ditåt... så pratade vi lite ekonomi...
2
Svar
22
· Visningar
1 931
Senast: Clintan
·
Gravid - 1år Har jag igen... Måste jag äta antibiotika när jag fått feber eller kan det ge sig av sig själv? Någon som vet?
2
Svar
21
· Visningar
6 302
Senast: Brandgul
·
H
Gravid - 1år Om jag jobbar timmar? Blir det knappt 80% av vad jag tjänade under förra året/365 eller hur räknar man? :confused: Eller tittar man på...
Svar
3
· Visningar
3 241
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Har ju varit på stackars Domino att inte smita före i bebisfödarkön, nu kanske jag är på väg att göra precis det... :o :angel: Inga...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: domino
·
B
Gravid - 1år om man lider av det, kan man då bli garanterad att få ta kejsarsnitt då istället för naturlig förlossning? Nu pratar vi alltså sån...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 645
Senast: humlanotrocadero
·
Gravid - 1år Den här lille mannen ska få en MeiTai som morsan sitter och filar på nu (fast hon borde sova för att orka upp om 6 timmar...) Och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 083
Senast: Marie_C
·
Gravid - 1år Får inga svar konstigt nog på ff. Om man INTE arbetat 6 mån i sträck på en arbetsplats och t ex får sådan foglossning att man inte...
Svar
11
· Visningar
1 819
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp