Den heliga amningens namn....

Sv: Den heliga amningens namn....

Börjar med att säga grattis! Njut av varje sekund.
Fy va trist med sånt bemötande. Tyvärr känner jag igen mig.:crazy: Jag fick en kraftig infektion i båda brösten när lillan var 5 dagar och blev inlagd på KS. Där kopplades amningsjouren in och det var folk som sprang och skulle kolla när jag ammade hela tiden, och däremellan satt jag med pump. Kände mig som en kossa som inte gjorde annat än att sitta med brösten i vädret, och ändå så räckte det inte för att göra tjejen mätt. Jag kämpade i ett par månader och växlade amning med ersättning tills jag gav upp amningen. Funkar det inte så funkar det inte. Jag har i dag en mkt glad och välmående tjej.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 010
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 287
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 861
Senast: Solstig
·
Gravid - 1år Ja, jag kände att detta förtjänade en egen tråd. Liten är nu 2,5 vecka och amningen är tuff. Hon vill inte ta mitt bröst trots upprepade...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 567
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp