Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Min sambo är inte far till min barn och jag är sk. "sjukpensionär". Förra veckan var jag och barnen magsjuka, det var milt sagt...
Svar
6
· Visningar
7 622
Senast: Oregano
·
Småbarn Hjälp! Skall på 2års-kalas på lördag, och har fortfarande inte köpt present. Vad köper man lämpligen åt ett barn som fyller 2år? Enda...
Svar
13
· Visningar
2 010
Senast: NisseI
·
Övr. Barn Vad säger ni om det här? Isak är förkyld nu med feber (feberfri idag dock), hosta och snuva. När han kom upp i morse hade han blödit...
Svar
5
· Visningar
3 353
Senast: Emro
·
Övr. Barn Isak är förkyld nu och har feber,hosta och är snorig. Igår hade han 37.5 på morgonen sedan 39.6 på kvällen:crazy: Idag hade han 38 i...
Svar
1
· Visningar
1 144
Senast: Ponylove
·
Småbarn Vår dotter (14 månader) är livrädd för att ha skor på sig. Hon började gå i november men pga snön har hon bara åkt vagn/suttit i...
Svar
12
· Visningar
7 808
Senast: voltis
·
Övr. Barn Om denna tråd hamnar fel får moderator flytta den. Nu behöver jag eran hjälp. För att göra en lång historia kort. Våran...
Svar
10
· Visningar
1 592
Senast: norrsol
·
Gravid - 1år Tja rubriken säger ju en hel del. J är hemma med pappa och nappflaska om kvällarna när jag är och tar hand om hästarna. Oftast fungerar...
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: Cilla
·
Övr. Barn Vad det KAN innebära, för att undvika diskussioner om ordvalet ;) jag vet inte om denna tråd hör hemma på förälder egentligen, men den... 2
Svar
20
· Visningar
2 516
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Min mellankille fyller 8 på torsdag och då ska vi hitta på nåt kul! Han har redan önskat favoritmat till middag och bjudit hem lite nära...
Svar
7
· Visningar
1 401
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Hur reell är faran med tuttförvirring egentligen för en 2-månaders bebis där amningen fungerar helt utan problem? Har försökt ha...
Svar
6
· Visningar
2 399
Senast: carrin
·
Småbarn Jag har precis beställt boken Ge ditt barn 100 möjligheter Istället för två! : om genusfällor och genuskrux i vardagen och jag undrar om...
Svar
12
· Visningar
1 305
Senast: Björk
·
  • Låst
Gravid - 1år Hejsan alla där ute! Såg att det fanns många trådar om sommar mammor höst mammor osv men ingen för våren 2011 så nu startar jag en ihopp... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
123 288
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag börjar tycka allt mindre om våran syskonvagn och frågan är hur mycket vi kommer använda den sen när Emilia börjar på förskolan. Som...
Svar
9
· Visningar
2 268
Senast: Dorro
·
G
Småbarn Detta gäller ett 5 årigt barn i en familj som jag inte känner, är bekant med pappans syster. Föräldrarna till barnet bor ihop, mamman...
Svar
4
· Visningar
1 543
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år ;) Börjar fundera på hur stor denna bebisen egentligen är! Första vägde 3640gr på bf+6. Och då var jag betydligt mindre! Tilläggas ska...
Svar
9
· Visningar
1 366
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn I mars ska jag bli farmor och jag saknar andra att dela den här upplevelsen med. Jag är jätteglad och tycker det är spännande, samtidigt... 2
Svar
31
· Visningar
3 664
Senast: Sablar22
·
T
Gravid - 1år Hej. Hoppas att denna tråden hamnar rätt. :) Jag väntar just nu mitt första barn. Jag är nu i vecka 17 och jag har redan börjat få en...
Svar
11
· Visningar
3 367
Senast: Kallebus
·
Småbarn Jag är trött på vår Teutonia Spirit (trehjulig vagn) pga tyngden vid körning samt vid lyft (även omfånget som ihopfälld). Tänker behålla...
Svar
3
· Visningar
4 572
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Vilka fruktansvärt vidriga föräldrar - Hur kan man? Stackars lille pojk :cry...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Calazirya
·
I
Övr. Barn Mensen 20 dagar sen... Har haft mensvärk i 5 dagar (och en liten ljusrosa flytning under en dag)... Brösten är lite ömma... Jag kan...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: I have a dream
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka