Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Min snart 11 månaders kille är verkligen helt hopplös. Han är extremt nyfiken och äter på precis allt och det inkluderar även katten...
Svar
10
· Visningar
16 511
Senast: Minta
·
Övr. Barn Jag har sett insändare i tidningarna här runtomkring om att det saknas möjlighet till barnomsorg på "obekväma tider" i mina trakter. Det...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: jerseyko
·
Småbarn Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3 Svartfot - första barnet - flicka (8/3) 8/3 Arabis - pojke, (9/3) 9/3... 99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
98 320
Senast: aneka
·
Övr. Barn Puppymills är ju ett känt begrepp i stora delar av världen, men detta...
Svar
0
· Visningar
970
Senast: vallhund
·
Övr. Barn ...är det att ett g-test först inte visar något, någon minut senare syns ett svagt streck i positiv-rutan, strecket är kvar några...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder. Jag har alltid haft korta cykler (24-26 dagar) och har aldrig varit sen under de 20+ ar som jag haft mens. Men...
Svar
7
· Visningar
7 009
Senast: Angua
·
Övr. Barn Min tolvåriga dotter rider i samma grupp som en tjej som jag länge tyckt varit lite udda - hon pratar ofta (men inte alltid) väldigt... 2
Svar
30
· Visningar
6 151
Senast: Mirre
·
S
Övr. Barn Vår familj har hamnat i en konstig sits och jag funderar mycket på hur man ska hantera detta. Två flickor som från och till har umgåtts...
Svar
15
· Visningar
2 968
Senast: Soffis
·
P
Småbarn Vilket föredrar ni, att barnet är på förskolan en timme extra eller att det sitter hemma och ser på tv en timme mer än vanligt?
Svar
18
· Visningar
1 785
Senast: Pem
·
S
Gravid - 1år Har skapat mig ett alterego här på Buke- flera vet nog vem jag är och jag vill inte ännu avslöja att vi försöker få till ett syskon för...
Svar
15
· Visningar
16 649
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hej! Min bebis är 7 veckor. När hon är trött brukar hon bli lite gnällig och gråta, nappen brukar trösta bra och jag brukar ligga...
Svar
5
· Visningar
2 088
Senast: Diplomaten
·
Gravid - 1år Japp, nu får jag erkänna att jag är en dålig mamma, men jag kan inte trösta min dotter :cry: Hon är snart 10 veckor gammal och för...
Svar
15
· Visningar
2 449
Senast: Diplomaten
·
Småbarn Vad tycker ni om fleecefodrade regnställ? Blir inte barnen för varma i dem? De (kläderna alltså) kan ju knappast andas menar jag. Vi... 2
Svar
23
· Visningar
11 510
Senast: Elinkan
·
Småbarn Min 18 månaders son har nyligen börjat på förskolan och som ett brev på posten så fick han en dunderförkylning och hög feber på detta... 2
Svar
21
· Visningar
2 291
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Har vänt på vårt babyskydd åt alla håll och rivit av klädseln men hittar verkligen ingen datumstämpel (den lilla präglade ringen)...
Svar
17
· Visningar
4 864
Småbarn Hur gamla är era barn och vad har ni för försäkring till dom? Hur mycket kostar dom och vad täcker dom? Jag har en dotter på 1,5 år...
Svar
9
· Visningar
1 325
Övr. Barn Funderar mycket på det här med amning nu, är 5 veckor kvar tills bebis kommer och jag vet ju inte ens om jag kan amma, men vill ändå... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
10 371
Senast: ako
·
Gravid - 1år Hur snabbt har ni återhämtat er efter ett planerat snitt? Hur länge dröjde det innan ni kände att ni kunde leva som vanligt igen? När...
Svar
18
· Visningar
3 669
Senast: susanne
·
Övr. Barn BF om ca 2 veckor, har fått tips från flera föräldrar att det kan vara bra att ha nappflaska och ersättning hemma ifall amningen strular... 2
Svar
21
· Visningar
6 188
Senast: Emmah.S
·
Övr. Barn Jag och min sambo har inga gemensamma barn. Men båda sen tidigare förhållanden. Jag har en som på 4. Han har två döttrar på 13 & 16 och...
Svar
12
· Visningar
1 899
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka