Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hej! Jag undrar om det finns fler här som är i valet och kvalet om man ska föröka få ett till barn. Vag har två, trevliga, friska... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 965
Senast: mino
·
Övr. Barn (jag vet att detta är en helt meningslös tråd men jag kunde inte låta bli) När man blir förälder så plötsligt uppskattar man det... 2
Svar
34
· Visningar
3 937
Senast: Tora
·
Gravid - 1år Det handlar alltså inte om revbensont pga att bebisen sparkar mot revbenen eller så. Vad som gör ont vet jag inte, det finns lite olika... 2
Svar
21
· Visningar
15 243
Övr. Barn Tänkte höra om hur folk (egentligen främst män) upplever familjerätten som. Jag har letat och Googlat och pratat med fäder och än det... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 313
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Fattar inte så mkt..började känna att jag var små illa mående på jobbet på morgonen..började tänka på när jag hadde mensen sist vilket...
Svar
7
· Visningar
1 489
Senast: Mikan
·
Småbarn Ja, såhär är det på min dotters förskola. Är det minus 10 eller mer så går barnen inte ut på hela dagen... och så undrar man varför ens... 2
Svar
39
· Visningar
7 417
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn Min syster och hennes man är mer eller mindre isolerade inom lägenhetens fyra väggen p.g.a deras son är så pass sjuk att de för...
Svar
12
· Visningar
1 873
Senast: eyz
·
Övr. Barn Om en vecka mån-ons ska jag passa min lillebror Adam precis fyllda 6år. Vill att han ska ha kul och skulle behöva tips på aktiviteter vi...
Svar
7
· Visningar
3 886
Senast: Mirifax
·
Småbarn Min dotter är 8 månader och har en tid tillbaka haft hosta. Både jag och min dotter blev sjuka under julhelgen - båda fick feber och...
Svar
12
· Visningar
8 446
Senast: Diplomaten
·
Övr. Barn VIll gärna ha tips på en bra babyvakt. Har en Topcom Babytalker 1020 som jag tycker är urkass, ställer jag upp känsligheten så brusar...
Svar
14
· Visningar
3 408
Senast: majola
·
Övr. Barn Är den här bården fin, tycker ni? Färgerna är i verkligheten mycket klarare, ungefär isblå och lindblomsgrön. Rummet har idag vita...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder. Om jag skulle vilja läsa en kurs i sommar på halvtid medans jag är föräldraledig med min dotter. Är det okej då... 2
Svar
34
· Visningar
5 164
Senast: Sar
·
Småbarn Japp, nu är jag här igen. Sonen (14 mån snart) sover kanske aningens bättre, men jag har börjat ge upp hoppet om att få sova hela nätter... 2
Svar
23
· Visningar
4 235
Senast: Tora
·
M
Gravid - 1år Sånt könstest man kan göra hemma, finns det något som är säkert? Har gjort 2 UL och ett RUL, då är det väl inte så bra för mitt att... 2
Svar
26
· Visningar
4 218
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag är inte så jätteaktiv här inne. Skrev en del i somras när jag var gravid men har sen haft fullt upp med barn och hästar. Nu måste... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 929
Senast: Hiddeous
·
K
Övr. Barn Hur kommer man överens om underhåll? Jag vet att det finns ett lägstabelopp på fk´s hemsida, men om man ska försöka diskutera fram ett...
Svar
3
· Visningar
824
Övr. Barn Hej! Vet inte om den här tråden hamnar rätt nu, men jag lägger den här. Min systerdotter är precis fyllda 13 år. Världens goaste...
Svar
7
· Visningar
2 748
Senast: Sjalen
·
K
Övr. Barn Om man har separerat och boendeföräldern bor långt ifrån umgängesföräldern, och uf hävdar att han inte har råd att åka och hälsa på... 2
Svar
25
· Visningar
10 832
Senast: No1
·
Gravid - 1år Hur gör ni för att lyckas med detta? Hur gör ni med barnet? O när har ni kunnat börja rida igen? :) O hur har ni då gjort med... 2
Svar
21
· Visningar
2 806
Senast: jerseyko
·
K
Övr. Barn Jag antar att det finns ganska många här på buke (som i verkliga livet) som genomgått separation med barn... Jag skulle tycka att det...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: Svartfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka