Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Q
Gravid - 1år Någon här som blivit deprimerad under graviditeten? Jag vill gärna höra om era erfarenheter och tankar.
Svar
17
· Visningar
2 243
Senast: Elize
·
M
Gravid - 1år Vill färga om håret för har en hemsk utväxt men vet inte om jag vågar, känns inte alls bra med massa kemikalier. :crazy: Vill gärna...
Svar
18
· Visningar
2 655
Senast: _MickiZ
·
Småbarn Ja, jag har haft ämnet uppe förr jag veeet :D Min dotter är 3 år i april. Hon sover mellan oss i sängen. Om man bortser från hurpass... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 747
Senast: Ponylove
·
Gravid - 1år Hej alla !! Tyckte det nu var dax att skaffa sej ett användarnamn efter att ha "tjuv-läst" här under flera års tid. Är som...
Svar
14
· Visningar
2 170
Senast: Zody
·
Småbarn Sonen har sedan i sensomras (alltså i drygt ett halvår) haft den lilla ovanan att han vill knuffa på sina jämnåriga små kompisar, både...
Svar
4
· Visningar
2 684
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ny tråd igen! :banana: Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3 Svartfot - första barnet - flicka (8/3) 8/3... 98 99 100
Svar
1 990
· Visningar
100 098
Senast: Michellan95
·
Övr. Barn Eller anser ni kanske att varje barn har en förälder och en befruktare? Jag tänker på detta... 2
Svar
34
· Visningar
3 596
Senast: prinsus_
·
Småbarn Andra barnet kommer om ett halvår, blivande storebror kommer då att just ha fyllt 2 år. Han är väldigt mammig, och jag låter honom vara... 2
Svar
22
· Visningar
3 732
Senast: Diplomaten
·
Gravid - 1år Nu finns det ju en lång tråd med gravidmagar-men vad hände efter det? De som känner för det får gärna visa, jag är nyf på hur kroppen... 35 36 37
Svar
733
· Visningar
169 711
Senast: Raeman
·
Gravid - 1år Har bf 12 maj och känner att jag gärna skulle vilja gå någon disktanskurs. Men funderar redan nu på hur mycket tid man behöver lägga på...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag håller på att bli skogstokig på natten. Bebis harklar sig liksom ungefär halva natten, fäktar/vevar med armarna och sprakar med...
Svar
14
· Visningar
14 955
Senast: Hyacinth
·
A
Gravid - 1år Hej! Som rubriken säger behöver jag svar på frågor och råd och tips vid flaskmatning. Förra sonen ammade i 1,5 år och denna kan inte... 2
Svar
27
· Visningar
6 550
Senast: ameo
·
Småbarn Vabbade några dagar i både okt, nov och dec. (Örininflamm., magsjuka, feber+förkylda, you name it. :() Skickade in dagis intyg...
Svar
7
· Visningar
1 255
Senast: lynxlady
·
M
Övr. Barn Sambons sons mamma håller sonen mot vår vilja, fastän vi har avtal om växelvist boende. Hon har skickat stämningsansökan om att få hela...
Svar
8
· Visningar
1 937
Senast: Görel
·
Övr. Barn Har varit runt i alla affärer som existerar men hittar inga BHar som faller mig i smaken, vill inte ha byglar eftersom jag har en känsla...
Svar
19
· Visningar
4 012
Senast: zazzarazz
·
Gravid - 1år Ja. Så kan det ju vara ibland. Det har vi alla säkert fått erfara. Nu har jag gått 9 dagar över tiden utan mens. Har tagit två test...
Svar
15
· Visningar
18 059
Småbarn Vi behöver en syskonvagn som går in genom vår dörr, som är 75cm bred. Nån som kan tipsa om nån syskonvagn som är smalare än så? Hittar...
Svar
14
· Visningar
2 713
Senast: Western_Ivy
·
Gravid - 1år Var kan man göra lekpauser? Bebis gillar oftast inte att åka bil och nu måste vi ut på en 4-timmars resa. Som skrivet ska vi åka E4:an...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: jacko
·
Småbarn Är det här något som bara grasserar i vår stad eller är det så överallt? Våra barn (5,5 år) var med på barndans nu idag och då var...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: cirkus
·
Småbarn Hur mycket insyn måste ens fd ha sedan man separerat? Var går gränsen mellan det som tillhör den gemensamma vårdnaden och det som är...
Svar
12
· Visningar
2 902
Senast: Diplomaten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka