Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ni som har lite större skolbarn, hur stora/små har de varit när de börjat gå hem efter skolan utan att förälder funnits hemma? Eller... 2
Svar
20
· Visningar
4 582
Senast: Bebben
·
F
Gravid - 1år Ni som gör egna smakisar och mellanmål till era små, hur gör ni? Jag har precis börjat med potatis och morotspuré. Har än så länge köpt...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: Sunshine
·
A
Gravid - 1år Har en snabb fråga... Jag genomfick en abort för några dagar sen och fick då veta att jag är Rh-negativ. Fick en spruta när allt var...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Liten spinoff på alla trådar som nu har varit angående kombinationen häst och barn. Jag vet i princip ingen pappa/blivande pappa som... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 952
Senast: Minta
·
Övr. Barn Åldersgränsen är ju 13 på FB men jag vet hur många barn som helst som är 11-12 och medlemmar. I de flesta fall övervakar då deras...
Svar
13
· Visningar
2 864
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn Hur brukar ni göra när kompisar/släkt får barn? Brukar ni ge present och om ni gör det ger ni bara till den förstfödde eller får ev...
Svar
7
· Visningar
2 030
Senast: Björk
·
Övr. Barn Jag behöver lite goda råd, gärna från folk som kan något om (barn)psykologi. Det här kan bli lite knepigt eftersom jag inte vill...
Svar
6
· Visningar
4 255
Gravid - 1år Vi har tänkt hyra babyskydd från sjukhuset de har tre varianter varav två vi väljer mellan; Brio Primo och Akta Graco Logico S. Någon... 2
Svar
30
· Visningar
3 859
Senast: Miks
·
Övr. Barn När jag hämtade igår på dagis hade Isak ingen blöja på sig. Upptäckte det när vi kom hem och tog upp det med personalen idag och fick...
Svar
6
· Visningar
1 283
Övr. Barn Är det någon som har hört talas om det eller tom vaccinerat sina barn? Mvh Tora
Svar
14
· Visningar
1 895
Senast: Tora
·
Övr. Barn Står och väljer mellan en Babytravel och en Emmaljunga Twin Cerox 360 (små svängbara hjul fram). Båda årsmodell -07 och kostar...
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Detta är 3e dagen med lillebror och mjölken har precis runnit till. Men natten till igår låg han och snuttade på tuttarna hela natten =... 2
Svar
27
· Visningar
4 843
Senast: Badger
·
Övr. Barn Detta gör mig galen, jag fattar ingenting och det finns TUSEN modeller att välja på :o Passar alla babyskydd i alla bilar? Jag har...
Svar
16
· Visningar
2 319
Senast: EmelieR
·
D
Småbarn Nu har min min lilla 1.5 åring kommit på att det är JÄTTEKUL att klättra upp på alla stolar (och bord) som finns:crazy: Finns det... 2
Svar
34
· Visningar
3 651
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Varför har inte läkarna kunnat vara ärliga mot mig från början när de började med gynundersökning på mig? När jag fick reda på...
Svar
7
· Visningar
1 566
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år Vi har tittat på en del barnvagnar nu och kom fram till att det borde ju vara klokt att skaffa en som man kan sätta bilbarnstolen på. Vi...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Min sambo tog upp frågan om ett syskon till lilltjejen, men jag vet faktiskt inte. Jag både vill och inte. Dels hade vi ett rätt... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 897
·
Q
Småbarn Citat från en blogg: "Nu sitter hon fast och kan inte klättra ut." Först ironiserar modern barnets sura min, förklarar sedan för... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 730
·
Gravid - 1år Åh nu är hönsmamman igång igen. Prinsessan 4 veckor gammal idag har en väldans massa lljud för sig, Hon piper, harklar sig och...
Svar
6
· Visningar
2 851
Senast: Lupin
·
Småbarn Nr 1 fick sin första tand vid 6 mån ålder och sen kom de upp i rätt ordning och ganska snabbt och utan större problem. Det var lite...
Svar
16
· Visningar
2 600
Senast: Gnarpis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka