Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Det är alltså vårt barn som blir bitet:crazy:. V, 2 år, har nu för fjärde gången sen han började dagis i höstas kommit hem med...
Svar
12
· Visningar
2 112
Senast: mino
·
Övr. Barn Varför är det så förbjudet att flaskmata sina nyfödda? Man får absolut inte ge napp eller flaskmata för att det förstör amningen. Men...
Svar
15
· Visningar
3 157
Senast: Tora
·
Småbarn Oj, vad tiden bara rinner iväg! Lilleman ska snart börja på dagis, som både är spännande och ledsamt på samma gång. Nu undrar jag hur...
Svar
14
· Visningar
1 798
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Dottern väger idag runt 3,5 kg och använder Pampers minsta blöjor, som är för 2-5 kg. Dum som jag är så trodde jag ju att nästa storlek...
Svar
10
· Visningar
1 397
Senast: Mirifax
·
Övr. Barn Någon som har erfarenhet av den? Har fått bäst i test av "Föräldrar och barn" och låter jättebra plus prisvärd. Junior landar i...
Svar
7
· Visningar
1 927
Senast: YorkWann
·
Gravid - 1år Nu har vi efter många om och men köpt en begagnad Emmaljunga edge duo! Ligg- och sittdel är med såklart, men nu kom jag på att man...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: Magini
·
Övr. Barn Trådens namn är rubriken på en essä av Amy Chua, som kan läsas i sin helhet på... 2
Svar
22
· Visningar
3 022
Senast: Sol
·
Övr. Barn Gör ett litet kvickt inlägg såhär i början på det nya året! (Har tillgång till internet eftersom vi är borta, hemma är vi internetlösa...
Svar
6
· Visningar
1 406
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Lilla Maja (3 man) ligger pa sjukhuset med RS-virus. Hon har svart att syresätta sig och far syrgas, sen far hon inhalera var fjärde...
Svar
11
· Visningar
2 303
Senast: TinyWiny
·
M
Gravid - 1år Har försökt reda ut detta genom att googla men blev ändå inte riktigt klok på det så tänkte kolla om någon här vet bättre. En bekant...
Svar
10
· Visningar
2 165
Senast: Görel
·
Småbarn Behöver lite råd och tankar från erfarna föräldrar och gärna från er som jobbar inom förskoleverksamheten. Sonen började på dagis i...
Svar
6
· Visningar
1 567
Senast: Sonic76
·
Småbarn Jag letar efter stolen Britax Nordic Secura, men hittar inte den!? Har den slutat säljas? Köpte en för mindre än 1 år sedan på baby...
Svar
0
· Visningar
1 088
Senast: Koltinna
·
Övr. Barn Hur betalas den ut? Har hittills aldrig använt mig av försäkringskassans tjänster... Bebis är beräknad 7 mars och jag kommer inte...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: ameo
·
Småbarn På BVC säger de att det är ärftligt och att man bara får hoppas att det inte behövs opereras. :( Min son har ärft min fina "tågång"...
Svar
18
· Visningar
5 385
Senast: Djurjouren
·
P
Småbarn Man har ju egentligen inte rätt att ha barn på dagis om ena föräldern tar ledigt från jobbet, men finns det något kontrollsystem för...
Svar
2
· Visningar
1 212
Senast: kamomillo
·
Övr. Barn Är det någon som läst boken om den danska familjen som helt lade om sin livsstil och framförallt kosten ? Barnen blev av med astma och... 2
Svar
27
· Visningar
3 254
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Jag har blivit plastmamma... Min sambo är 24 år äldre än mig, han har en son som är 6 år. Jag är väldigt "Obarnkär", gillar inte tjat... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
21 616
Senast: No1
·
Småbarn På Facebook. Mamma (till någon):...du skulle bara veta hur fel jag körde hem;) haha, missade avfarten ur tunneln för att jag messade...
Svar
12
· Visningar
1 662
Senast: Badger
·
Övr. Barn Finns det ngn skate board intresserad här? Min son, 10 år vill köpa en ny skate board, den förra köpte vi på Stadium. Men nu vill han...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: noble art
·
Småbarn Vad säger regelverket om barn på dagis vid sjukskrivning? Finns det någon klausul att luta sig emot om man skulle behöva ha barnet full... 2
Svar
24
· Visningar
11 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka