Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Detta inlägg har dröjt och jag tror att en och annan har undrat hur det har gått. Den 4 oktober förra året gjordes hans sista...
Svar
7
· Visningar
1 380
Senast: Emro
·
Övr. Barn Ska iväg till Ikea och shoppa säng och tillbehör till bebisen snart. Kommer köpa hela "kitet", täcke+kudde, påslakan och sådant eftersom...
Svar
16
· Visningar
3 461
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Såg på nyheterna idag att på måndag påbörjas inspelningen av en ny förlossningsdokumentärserie för TV4. Skulle du kunna tänka dig att...
Svar
12
· Visningar
1 637
Senast: Oregano
·
Gravid - 1år Ni som gick över med första, gick ni över med andra också? Och ni överhuvudtaget som har fler än ett barn, hur var andra förlossningen... 2
Svar
23
· Visningar
4 560
Senast: Cambrie
·
Gravid - 1år Ny tråd igen :) Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3 Svartfot - första barnet - flicka (8/3) 8/3 Arabis -... 98 99 100
Svar
1 987
· Visningar
116 357
Småbarn Vi ska ordna barnkalas för dagiskompisar (drygt 20) i åldrarna 3-5 år. Eftersom det är så många tänkte vi hyra in oss i en enkel lokal...
Svar
6
· Visningar
3 977
Senast: MamaJustify
·
G
Småbarn Hej Jag behöver verkligen tips på något kul sätt att dela ut godispåsarna på ett 6 års kalas (barnen är 5-7 år). Skattjakt fungerar...
Svar
6
· Visningar
2 839
Senast: MamaJustify
·
Övr. Barn Planerar du maten utifrån vad barnet tycker om och undviker sådan h*n inte tycker om, t ex svamp, broccoli? Varför/varför inte? Vad... 2
Svar
36
· Visningar
4 026
Senast: Sunshine
·
Småbarn Lilltjejen har vuxit ur sin åkpåse och vagn. Vi har köpt ett juniorsovsäck som vi ska använda som åkpåse. Men finns det någon vagn/sulky... 2
Svar
20
· Visningar
5 088
Senast: Pallas
·
Småbarn Vad har ni supermorsor för tips? Det här är jättejobbigt tycker jag och jag blir arg o på dåligt humör för det tar hela kvällarna känns... 2
Svar
23
· Visningar
7 188
Senast: Gnarpis
·
P
Övr. Barn Jag är helt vansinnig just nu. Min lillebror, nyss fyllda 8 år, har blivit avstängd från skolan. Jag vet inte mer än vad han själv... 2
Svar
35
· Visningar
6 548
Senast: Gerbillus
·
Gravid - 1år Är det någon som har erfarenhet av kombivagnen Nuuk? De finns ju för rätt bra pris, och jag är medveten om att det är en kopia av dyrare...
Svar
9
· Visningar
1 252
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år ...och förstår vad som visas på TV? Min man spelar mycket tv-spel som det är mycket våld i, han tittar även på väldigt blodiga filmer... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 035
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Jag har försökt sätta mig in i bolagen nu ett tag eftersom jag inte är nöjd med TH. Detta främst för att de inte skyddar barn/unga vuxna...
Svar
6
· Visningar
1 517
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Har tänkt att lill-tjejen ska döpas, men har egentligen ingen aning om hur det går till som arrangör så att säga. Vi vill döpa henne i...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Jag kör själv efter balsammetoden sen början av året och jag märker så väl hur bra hår och hud mår utan SLS, silikon och uttorkande... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 328
Senast: Modett
·
Gravid - 1år väldigt tidigt, men måste ju berätta för er! Matilda ska bli storasyster i September! :banana: Trodde jag skulle vara mer orolig och...
Svar
11
· Visningar
1 570
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Nu är vi inne i bilstolsdjungeln igen. Vad ska man ha i en V70 och varför? Tycker ni? T börjar närma sig de 13 maxviktskilona med... 2
Svar
31
· Visningar
3 416
Senast: Nisse
·
Övr. Barn vad händer då med min dotter? Kan man ordna för barns framtid i ett testamente? Tas det hänsyn till min vilja om barnens framtid... 2
Svar
28
· Visningar
3 855
Småbarn Jag blev lite nyfiken på en cykelvagn/joggingvagn.... Har någon haft eller provat en Kidz Cab? Det är en billigare version än den från...
Svar
8
· Visningar
7 088
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka