Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år För en tid sedan flyttade jag upp till Norrland och en helt ny värld. Träffade min nuvarande genom jobb resa och efter en tids sms mail... 2
Svar
25
· Visningar
3 848
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Har ni sett detta? :crazy: Vilken jä-la idiot rent ut sagt! Stackars bebis... :cry:
Svar
17
· Visningar
1 879
V
Gravid - 1år Ny på förälder :D Jag verkar vara i vecka 5 cirka, har gjort test med veckoindikator. Trodde inte att systemet kommit igån eftersom...
Svar
11
· Visningar
8 131
Senast: voltigehoppare
·
Gravid - 1år Kanske en liten luddig rubrik. Jag och sambon har bestämt oss för att sluta med preventivmedel, med andra ord försöka få barn antar...
Svar
4
· Visningar
1 138
Senast: Rizto
·
Övr. Barn Så här är läget: vi har ett bekvämt och tryggt hus i ett bra område och två småbarn. Men nu har ett riktigt drömhus dykt upp som ligger...
Svar
5
· Visningar
1 282
Senast: majjijann
·
Gravid - 1år Någon som har info om när den nya modellen och färgen kommer till sverige/England? (Kommer beställa från England då den är ca 4000:-...
Svar
3
· Visningar
1 741
Senast: turbofling
·
Övr. Barn En kompis till mig (mamman) är skild från pappan och lever med en annan man. Idag skulle hennes och hennes ex mans gemensamma yngste... 2
Svar
38
· Visningar
8 224
Senast: Calazirya
·
Småbarn Jag är mamma till världens underbaraste lilla 9 månaders tjej som jag också är hemma med framtills dagisstart i augusti-september... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 989
Senast: Cambrie
·
Småbarn Jag vet vad morphea är, att det finns olika varianter och "grader" och väldigt olika prognoser etc etc. Det jag är intresserad av är om...
Svar
0
· Visningar
1 512
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Förra året hade vi kontakt med en specialpedagog ang att sonen var så vinglig och snubblig. Så pass att dagis reagerade på det. Hon...
Svar
5
· Visningar
16 377
Senast: Cilla
·
Småbarn I är nu 1 år gammal. Han går och tycker nuförtiden att det är rätt långtråkigt att åka vagn ute, men tyvärr lär han få fortsätta med det...
Svar
16
· Visningar
1 466
Senast: eyz
·
Småbarn Ja, rubriken kanske är lite svår att tyda, men jag undrar vart jag ska vända mig för att framföra klagomål om den ansvariga för...
Svar
4
· Visningar
1 360
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Jag och mitt ex har en dotter på 1½ år, och vi separerade för 4 månader sedan, och har inte kommit överrens om någon plan vare sig...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: tgd
·
Gravid - 1år Jag är stressad och stressen lägger sig inte innan jag iaf har vettiga alternativ i skjortärmen. Jag studerar på ett program på... 2
Svar
34
· Visningar
5 260
L
Småbarn Nu är det snart 2 år sedan mitt barn föddes, och under graviditeten så gick jag upp nära 30 kg. Jag har gått ner allt i vikt, men den...
Svar
5
· Visningar
1 408
Senast: Cilla
·
Q
Gravid - 1år Det jag har känt i ca en vecka blir bara värre. Det gör ONT i ryggslutet (bäckenet) mot svanskotan och nedåt ... Det gör ont i framkant... 2
Svar
22
· Visningar
2 915
Senast: mino
·
Övr. Barn Varför delas små barn upp i två olika könsgrupper ens innan dom är födda? "Vi fick rosa tröjor idag av en kompis, så vi får hoppas... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 511
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag planerar inga barn den närmaste framtiden, men efter att ha läst här i några år vet jag ju att många av er har koll på det här med...
Svar
9
· Visningar
2 717
·
Småbarn Vid vilken ålder har ditt/dina barn slutat sova "middag"? Igår somnade sonen kl 23, och just i denna stund gör han verbalt motstånd... 2
Svar
24
· Visningar
11 491
·
Övr. Barn Antar att jag inte är den enda här på buke som är gravid och även hästägare. Tänkte rida så länge det bara går in i det sista. Hur...
Svar
12
· Visningar
1 378
Senast: EgoGirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden