Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Nu har vi bestämt att 9-åringen ska få veckopeng de veckor h*n är hos oss (varannan helg). Vad är en rimlig summa? Har era barn fått...
Svar
8
· Visningar
1 529
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej alla föräldrar & blivande föräldrar! Skulle önska att ni kunde hjälpa mig lite, vad ni tror, ni som förmodligen har lite mer...
Svar
9
· Visningar
1 720
Senast: escodobe
·
Småbarn Om ni vill ge paket till någon kompis barn, vilken summa skulle ni landa på då? Ungefär? Tilllägg; jag skulle gärna köpa för ganska...
Svar
12
· Visningar
1 713
Senast: Mitten
·
Småbarn Någon med erfarenhet? Är jag helt fel ute i vagntänk nu? Plutten är ju 16 månader och vill ha en lite lättare vagn att styra omkring med...
Svar
3
· Visningar
1 705
Senast: tinissen
·
Q
Gravid - 1år Är det normalt att man drömmer extremt mycket mardrömmar när man är gravid? v. 11 nu och jag vaknar varenda natt (sista veckan..), runt...
Svar
17
· Visningar
1 781
Senast: Vilya
·
Gravid - 1år Är i v 19 med andra barnet. Så var man inne akut igår pga sammandragningar jag haft sedan i torsdags. Ska ta allt från början;)...
Svar
14
· Visningar
13 205
Senast: MaRomer
·
Övr. Barn Har en flick kusin på 11 år, är det okej att ge henne smink i julklapp? Vad säger ni föräldrar?? 2
Svar
26
· Visningar
7 353
·
Övr. Barn ... inte för att jag skulle vilja ha honom som ett ex-ex... absolut inte!!! Vi har delad vårdnad, barnet bor varannan vecka hos honom... 2
Svar
26
· Visningar
3 810
Senast: Mirre
·
Småbarn en tråd för o diskutera allt möjligt kring utlandssemestrar med små barn... vi planerar utlandssemester om ca 8-10 månader framåt i... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 257
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Någons bebis som har haft torsk? Vad gjorde man åt det?
Svar
12
· Visningar
3 192
·
Gravid - 1år Jag har inte varit ute så mycket med Jack än, bara till och från sjukhuset ett par gånger (eftersom han har gulsot).. men jag tycker...
Svar
7
· Visningar
2 755
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Vad skulle ni ge för en EW Duo: 07:a med delad suflett, 2 regnskydd, myggnät, 1 liggdel?? har hittat en som jag ev ska köpa men den...
Svar
11
· Visningar
1 384
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Vi började med smakportioner vid ca 5 mån ålder, då gick det att få i honom ngn tesked av typ potatis, morot, palsternacka. Men det där...
Svar
16
· Visningar
2 742
Senast: Echa
·
Övr. Barn Att ev. bli sövd för att få en spiral insatt? Jag är ganska begränsad inom p-medel då min mamma har bröstcancer. 2 3
Svar
53
· Visningar
8 781
Senast: jerseyko
·
Småbarn Adam är 5 år, fyller 6 år i Januari. En av hans framtänder i undre käken är rätt lös. Jag frågade honom om han fått någon stöt eller...
Svar
4
· Visningar
3 318
Senast: Cambrie
·
Småbarn vad får era barn och vad får de inte? syftar på barn upp till 3-4år tänker på exvis tv-tittande, godis, läsk, efterrätter m.m elias... 2
Svar
39
· Visningar
3 552
Senast: turbofling
·
T
Gravid - 1år Hej hej. Jag har precis fått reda på att jag är gravid. Tog ett test i torsdags och ett i morse som både visade positivt. Jag är 20 år... 2
Svar
20
· Visningar
3 284
Småbarn Min ettåriga dotter vägrar ha skor på sig! Provat kängor med dragkedja ända ner, stooora gummitövlar... men hon gallskriker bara jag...
Svar
10
· Visningar
1 401
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn Våran toalett är för liten för att vi ska få in ett skötbord där och på något sätt känns det fräshast och enklast att byta på toan? Hur... 2
Svar
22
· Visningar
5 698
Senast: Dalatjej
·
Gravid - 1år Imorgon ska de sätta igång min förlossning pga vattenavgång, Vilka härinne har varit med och gjort detta? Hur gick det till och hur... 2
Svar
26
· Visningar
2 911
Senast: AKB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka