Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Barn Kan man köpa det? Om man har tröttnat på klädseln på vagnen, kan man inte beställa en ny då? Eller måste man då köpa en helt ny vagn?
Svar
8
· Visningar
7 785
Senast: aneka
·
Gravid - 1år Usch, jag är så trött på Matildas sovvanor och nu får det försöka bli ändring på det. vaknar varje dag mellan 5 och 6, somnar igen runt... 2
Svar
31
· Visningar
2 663
Senast: Spirit
·
Övr. Barn Blev ganska så förvånad (och beklämd) när sonen kom hem med läxor efter 2veckor i första klass, dels då jag anser att de är för små för... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 513
Senast: kisse
·
Gravid - 1år startar ny tråd, den gamla kom över 2000 inlägg.... 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
124 101
Senast: Cilla
·
Övr. Barn Hur har ni alla gjort med föräldraledigheten? Har mamma/pappa tagit lika mycket? När började ni jobba? Kan man jobba halvtid och ta... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
15 359
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hur går man till väga om ett barn vill flytta? Jag ska förklara: Ett barn till skilda föräldrar, boende i olika kommuner, vill...
Svar
6
· Visningar
3 322
Senast: Mynta2
·
Småbarn Sovsäck!! Nu har jag letat som bara den både på nätet och här på buke men hittar inte de svar jag vill. Så nu ni som har era små...
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: saltahajen
·
M
Övr. Barn Ska försöka göra en lång historia så kort jag kan. Mitt x och jag har två barn, tvillingar. Vi separerade för ngt år sedan men det...
Svar
12
· Visningar
2 076
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Loke har varit blöjfri när han är hemma i en vecka nu.:bow: Och det går jättebra! Springer till pottan när han känner att man måste gå... 2
Svar
33
· Visningar
3 520
Senast: doglover
·
L
Övr. Barn Jag vet inte vad jag ska göra, min sambo och jag har ett barn sen innan och ett på väg och jag är så himla trött på allt. Jag är trött... 2
Svar
36
· Visningar
4 284
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Sålde kattungar i helgen, det gick över förväntan bra o ett av paren som köpte en unge kom tillbaka senare på kvällen och hämtade en...
Svar
10
· Visningar
2 350
·
F
Gravid - 1år Hej, Jag har några frågor som jag hoppas att någon här skulle kunna hjälpa mig med ! En svensk medbogare, man, är bosatt och...
Svar
7
· Visningar
1 910
Senast: fragvis
·
Gravid - 1år Eller dör gör jag så klart inte! Men gråter och nästan kräks när det är ammning för att det gör så fruktansvärt ont! Problemen har... 2
Svar
24
· Visningar
4 820
Senast: Weimisar
·
Gravid - 1år Funderar på det här med barnvagn/bilbarnsstol och vi gillar emmaljunga cc! Men försäljaren i butiken sa att om vi vill ha en... 2
Svar
34
· Visningar
7 318
Senast: aneka
·
Gravid - 1år I väntan på att mvc ska öppna sin telefontid tänkte jag höra med er här om ni vet om det är farligt att gå till en "kotknackare" när man...
Svar
3
· Visningar
1 398
Övr. Barn Nu är det dags igen. Min Jerry har börjat i trean och vi ska ha utvecklingssamtal. Allt kan självklart inte vara bra, men fröken...
Svar
13
· Visningar
2 658
Senast: lynxlady
·
Q
Gravid - 1år Hur nära efter ÄL kan man testa egentligen? I texten till testet står det att man kan testa typ dan därpå men det svaret kan vara...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: evis
·
Småbarn Min dotter blir sex månader om några veckor och jag är så missnöjd med vagnen vi har. Det är en stor tung BRIO duo från 2006 på 15 kg... 2
Svar
20
· Visningar
2 472
I
Övr. Barn Bara undrar... Om man får ett tidigt missfall, behöver man åka till läkaren då?
Svar
10
· Visningar
1 506
·
Q
Övr. Barn :o Ja, alltså seriöst. Får man en instruktionsbok eller? Här är ingen bebis på väg men tankarna är många. Häromdan kom jag tex. på... 2
Svar
25
· Visningar
2 710
Senast: Chlo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka