Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Någon som har bra tips på vart det skulle kunna vara? Vi ska ju snart på återkontroll med Matilda, men behöver sova kvar över natten...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år Vår lille Oliver föddes för 2,5 vecka sedan och jag fick en total svinkterruptur grad 4, dvs jag sprack genom hela mellangården och i...
Svar
6
· Visningar
6 353
Senast: Gnarpis
·
Övr. Barn Hur många av er föräldrar har ett barn som är född sjuk?? Jag har en dotter som är född med Polisystiska njurar och högt blod tryck...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Är det någon vänlig själ som kan förklara för mig om taxan för fritids är lika varje månad även om man inte nyttjar någon fritids en...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: Hyacinth
·
Småbarn :cry: Måste nog säga att jag blir helnipprig av det. Barnet är ju bara 2år så han är nästan lika gammal som min son. Såg bilderna...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: Mirre
·
N
Småbarn Ni som är ensamstående med hund, hur gör ni vid sista nattkissen med hunden? Nu bor jag med killen, men vi ska flytta isär om ett par... 2
Svar
32
· Visningar
5 137
Senast: Naggur01
·
S
Gravid - 1år Har ca 5 veckor kvar tills den lille är beräknad, nu börjar tankarna springa iväg till min förra förlossning som jag upplevde som en bra...
Svar
12
· Visningar
3 255
Senast: tinissen
·
Q
Gravid - 1år Varför beräknas graviditens "start" från sista mensens första dag och inte från ÄL?? Jag vet tex. exakt när jag hade ÄL och det innebär...
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: vindvissla
·
Småbarn Jag irriteras vid varje förkylningsperiod över hur svårt det är att spraya småbarns näsor, jag vill helst göra det med lillan liggande...
Svar
9
· Visningar
2 433
·
R
Övr. Barn Min 12 åriga grabb ska hjälpa till att bygga en läger plats nästa Lördag. Bla ska dom bygga ett vindskydd & bänkar. Dom ska vara ute...
Svar
6
· Visningar
2 295
Senast: Cyllene
·
I
Gravid - 1år Är det svårt att bli beviljad ett kejsarsnitt? Man borde väl få bestämma själv över sin egen kropp..? När ska man nämna detta? Så... 16 17 18
Svar
353
· Visningar
31 020
Senast: Mustasukka
·
Småbarn Jaha, då har potttränandet satt igång. Frida var blöj fri under förmiddagen igår, men vägrade sitta på pottan vid lunch så då tog min... 2
Svar
24
· Visningar
2 766
Senast: NeverEver
·
Småbarn Jag lagar all bäbismat själv, helt enkelt för jag tycker det är skoj med matlagning o smaker :) Har alltid fryst in i istärningsbitar o...
Svar
6
· Visningar
2 855
Senast: Flyttfogel
·
Övr. Barn Kan man köpa det? Om man har tröttnat på klädseln på bilstolen, kan man inte beställa en ny då? Eller måste man då köpa en helt ny...
Svar
11
· Visningar
6 121
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Jag spricker. Längtan efter barn är hemskt stor. Jag blir tokig. Det är mitt största mål och dröm i livet. Jag vill inget annat, just nu...
Svar
4
· Visningar
1 397
Senast: MiniLi
·
Gravid - 1år Jag har förstått att det är rätt så vanligt när man är gravid. Jag har aldrig haft halsbränna förut och tyckt att folk som klagar över...
Svar
10
· Visningar
1 809
Senast: viv
·
Övr. Barn Vet att det finns trådar på detta redan men min önskan är att få tips på hur man faktiskt får det att fungera? Hur hinner man eller...
Svar
4
· Visningar
982
·
Småbarn Nu har jag hört från många håll, och även läst här, att många barn sover bättre med nattlampa. Ni som har barn det funkat för, hur...
Svar
10
· Visningar
2 717
Senast: lobell
·
Övr. Barn Om ena föräldern tar semester och den andra är hemma och jobbar: Får man ha barnen på dagis då? Eller måste den som har semester ta hand... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
23 174
Senast: Jenka
·
S
Övr. Barn Är det så att det är kvinnan oftast är den drivande att skaffa barn i ett förhållande? Jag har funderat och tycker det är ett tydligt... 8 9 10
Svar
193
· Visningar
14 893
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka