Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag är än så länge smal och känner inte av graviditeten, men antar att den kommer börja göra sig påmind snart. Har egen häst... 2
Svar
25
· Visningar
2 762
Senast: diartistakasha
·
Gravid - 1år Alltså, till att börja med, det ser ut som att Emil ska bli storebror i april :love: Så nu var det sagt...och nu till saken. Jag är... 2
Svar
32
· Visningar
2 880
Senast: Tillit
·
Övr. Barn Jag har blivit bjuden på 9-års kalas :bump: Dock har födelsedagsbarnet en motorisk utvecklingsförsening så hon är svår att köpa...
Svar
7
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Barn Har börjat snegla lite på sittvagn. Har fastnat främst för Scootern men Mistralen har svängbart styre vilket jag saknar nåt vansinnigt...
Svar
7
· Visningar
1 880
Senast: Vår_Vinter
·
Övr. Barn Det finns alltså hopp om att det inte ska anses normalt att lida av ryggont, ont i ljumsken, trötthet, sömnsvårigheter och smärtsamma...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Wilfa
·
I
Gravid - 1år Kanske en helsnurrig fråga, men kostar förlossningen någonting? Vaginal som kejsarsnitt... En vän påpekade detta, att ett kejsarsnitt... 2
Svar
22
· Visningar
7 057
Senast: cirkus
·
Småbarn Någon som vet vilken åldersgräns de har innan men behöver biljett till barnet? Vet att så länge de kan sitta i knät så behöver man ingen...
Svar
1
· Visningar
1 151
Senast: jerseyko
·
Småbarn Jag har alltid haft bägge mina barn hemma och jag är tillfälligtföräldraledig för att bara ett barn är sjukt. Men just nu har min 4...
Svar
7
· Visningar
1 239
Senast: Ela
·
R
Övr. Barn Jag känner mig lite förvirrad och behöver råd från lite sansade människor. Våra grannar har barn som inte är särskilt gamla, de... 2
Svar
26
· Visningar
5 472
Senast: Niyama
·
Småbarn Vad tycker och tänker ni? Tyckte en ny tråd var på sin plats eftersom det kommer nya modeller. Hel overall eller byxor och jacka? 2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 111
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Jag är tidigt ute, men är lite hysteriskt lagd av mig så gillar att ta reda på saker och ting ;) Kollar lite på vagnar, de jag har...
Svar
6
· Visningar
2 705
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Blev så ledsen när jag såg att det är mjölkbrist på "mitt" sjukhus :cry: Jag donerade när dottern var nyfödd. Om det är brist får man...
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: jerseyko
·
P
Övr. Barn Den här frågan säkert har varit uppe tidigare, men jag förstår verkligen inte det här med föräldrapenning... Om man inte har fast jobb... 2
Svar
39
· Visningar
4 933
Senast: Hemliga_Mia
·
Småbarn Vad har dom gjort med knallpulvret sedan jag var barn? De låter knappt längre... :cry:
Svar
5
· Visningar
1 860
I
Gravid - 1år Det är något jag har funderat på. Vi har ingen egen bil, och det är bara jag som har körkort. Så att låna en bil är alltså uteslutet... 2
Svar
23
· Visningar
3 657
Senast: Gandalf
·
I
Gravid - 1år Är det farligt att dricka sådant när man är gravid? Det var något som slog mig nu... Jag brukar dricka det, det står multivitamin och är...
Svar
1
· Visningar
957
Övr. Barn Jag känner mig villrådig och behöver mest få höra era reflektioner. Jag är så insnöad i alla händelser så jag vet inte om jag börjar bli...
Svar
5
· Visningar
1 817
Övr. Barn Jag har en 10 årig kille som vill börja spela detta. Redan för ett årsedan sade han att "alla" får spela det, vilket visade sig vara... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 423
Senast: sicx
·
  • Låst
Småbarn Jag har börjat fundera lite pa vad vi ska ha för kläder till vintern. Jag tror att Emilia fortfarande kan ha overallen fran förra aret...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ja jag är grymt nyfiken på om ni tycker att era barn har visat personlighet redan i magen och om det sedan hängt i när de kommit ut på...
Svar
17
· Visningar
3 833
Senast: Modett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka