Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Gravid - 1år Någon här som drabbats av ett MA? Har ni lust att berätta lite om hur allt gick till efter att det var konstaterat?
Svar
5
· Visningar
3 006
Gravid - 1år Maja verkar ha ett väldigt stort sugbehov. Som det är nu vill hon ammas ungefär varje timme och jag känner att jag inte klarar av det... 2 3
Svar
44
· Visningar
18 831
Senast: Smulu
·
Gravid - 1år Jahopp! Då hade vi babblat bort ytterligare en tråd så jag tar mig den äran att starta en ny :bump: 98 99 100
Svar
1 983
· Visningar
106 529
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Min sambos syster och hennes sambo kommer hem över jul,och dom väntar barn, fick reda på igår att det ska bli en liten tjej! :D Hon ska...
Svar
11
· Visningar
1 427
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Hur står det till hos er? Känner ni av att ni blivit sydda, bristningar eller andra besvär? Jag födde vaginalt 08 & kejsarsnitt 09... 2
Svar
32
· Visningar
6 913
Senast: Spirit
·
Övr. Barn Kom med era bästa tips på filmer (tecknade och vanliga) som passar från 6 år och uppåt, valbart svenskt tal eller om filmen är på... 2
Svar
23
· Visningar
5 129
Senast: attila
·
H
Gravid - 1år Jag ringde MV i måndags för att få en tid till inskrivning. I det landsting där jag bor har de ett hälsosamtal i v. 6-8, sedan... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
16 581
Senast: Wilfa
·
Gravid - 1år Är det någon som vet något om detta?? På små barn under ett år?
Svar
5
· Visningar
3 347
Senast: saltahajen
·
T
Gravid - 1år Börjar bli lite nojig nu inför förlossningen och ville höra om ni har några tips till mig. Jag väntar andra barnet, och är beräknad... 2
Svar
26
· Visningar
4 629
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år En tråd där vi som går igenom eller har gått igenom ett missfall kan berätta om våra erfarenheter. Allt från tankar om missfallet till...
Svar
13
· Visningar
8 036
Senast: Krusan
·
Övr. Barn När jag var liten hade vi en clown med skosnören, knappar osv på där man kunde lära sig att knyta skor och sådant. Skulle vilja ha tag...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Går in i vecka 32 i morgon och trots att det är en hett efterlängtad bebis i min mage önskar jag just nu att det gick att ångra sig... 2
Svar
36
· Visningar
4 381
Senast: eyz
·
V
Övr. Barn med risk för att detta blir en roman.............. i förra veckan var jag med äldsta dotter på utvecklingssamtal i och med att hon...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: oz_joj
·
Småbarn För första gången på 3 år ska jag vara utan mina barn! De ska åka om bara en timma eller så, till sina farföräldrar. Iofs med sin... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 066
Senast: viv
·
Småbarn En väldigt omtalad diskussion jag vet. Men startar en ny tråd ändå för att ventilera lite funderingar. Har fått nys om ett jobb och... 2
Svar
25
· Visningar
3 250
Senast: Pinkilly
·
Q
Gravid - 1år Åh, jag blir så jäkla irriterad! :mad: (vaddå humörsvägningar? ;) ) Sitter och letar efter en BRA site med vettig, jordnära...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: jerseyko
·
Q
Gravid - 1år Sökte efter gravid-app till min iphone igår och hittade några olika. En del är ju gratis och en del kostar pengar. Är det nån som har...
Svar
5
· Visningar
1 907
Senast: Mr_Magic
·
M
Övr. Barn Jag fick igår höra att min tioåriga bonusson har kallat sin fröken "Jävla hora", pekat finger åt henne och sagt åt henne att hålla...
Svar
6
· Visningar
1 496
Gravid - 1år Är ni många som grät mycket under graviditeten? Vet ni om det är vanligt att ligga hemma och gråta flera dagar i sträck? Eller är man...
Svar
14
· Visningar
4 511
Senast: Syrran!
·
Q
Övr. Barn Har jag drömt det här, eller finns det/ska man ha en "godkänd spjälsäng"? Det står en ute i våran lada som jag och mina syskon hade...
Svar
5
· Visningar
1 628
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka