Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Förlossningen börjar komma allt närmre (v. 31 idag) och nu har jag börjat fundera på hur jag ska skydda mina möbler mot en eventuell... 2
Svar
29
· Visningar
5 534
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Jag läste att det var olika upplägg ang läxor i andra skolor än våran så jag blev lite nyfiken, hur mycket läxor har era barn från åk 1... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 921
Senast: Sonic76
·
Gravid - 1år Jag och min pojkvän har börjat prata om barn och det fick mej att börja fundera på när man är redo för att få barn tillsammans med...
Svar
11
· Visningar
2 434
Senast: Chlo
·
I
Övr. Barn Ni kommer med största sannorlikhet att bombas med frågor av mig inom den närmsta framtiden! Något jag inte riktigt har förstått är...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: Snyggve
·
Övr. Barn På grund av en bra & rolig diskussion i Mammor vintern/våren 2010 startar jag denna tråd så vi alla kanske kan säga våran egna mening... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
11 767
·
Gravid - 1år Från en blivande mamma... Min sambos syster har två styvbarn. De är alltså halvsyskon med hennes son. Hennes son och vår bebis blir ju...
Svar
18
· Visningar
1 817
Senast: Sedna
·
J
Övr. Barn ur har ni föräldrar gjort som inte kan komma överens efter en skilsmässa? Jag och min man separerade i Februari i år. Vi har haft en...
Svar
16
· Visningar
2 069
Småbarn Hej igen! Jag har några tankar och frågor gällande min roll som ensamstående förälder. Pappan har tidigare visat ett intresse att ha en... 2
Svar
35
· Visningar
5 680
Småbarn Lillatösen fyller 2 år snart och jag vet inte vad jag ska ge henne. Hade inte tänk överösa henne med presenter men några få ska hon få...
Svar
14
· Visningar
24 442
Senast: RIA
·
Övr. Barn Efter 8 års terror, efter 3 års tjaffsande om dottern är det nog. Vi är separerade sedan 2 år. Ett helvete är startat. Sa till...
Svar
10
· Visningar
1 872
Gravid - 1år hej måste fråga er kloka.. Jag jobbar på ett sjukhem där jag använder hand sprit dagligen och mycket.. Minst 20 ggr om dagen och undrar...
Svar
16
· Visningar
6 504
Senast: jerseyko
·
Småbarn Jag och sambon diskuterade igår att E skulle behöva lite roliga saker att leka med, en uppdatering helt enkelt. Men det står... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 410
·
Övr. Barn Finns de någon här som kan hjälpa mina vänner eftersom försäkringskassan inte kan hjälpa dom. Dom flyttade till Sverige för lite mer...
Svar
8
· Visningar
1 834
Småbarn Idag var vi i simhallen med Emilia (1,5 ar) och hon var helvild. Springer rakt ut i vattnet, hoppar i utan att tveka osv. Hon hamnade... 2
Svar
20
· Visningar
3 993
Senast: Linda.B
·
I
Gravid - 1år En sak jag läste om nyss var att om man var överviktig så kunde det bli något problem? Det hade någonting med övervikt att göra, och...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: ameo
·
W
Gravid - 1år Nu är det 11 dagar kvar tills jag får träffa det lilla livet som legat i min mage i 9 månader. En del utav mig är förväntasfull och glad... 2
Svar
27
· Visningar
3 001
Senast: carrin
·
P
Gravid - 1år Är det någon som har erfarenhet av eller vet hur landstinget ställer sig till fostervattenprov och övrig fosterdiagnostik även när det...
Svar
10
· Visningar
1 764
Senast: carrin
·
Gravid - 1år Jag har tittat lite på bumbostolen. "Endorsed by Pediatric and Orthopedic Facilities" lät ju lovande :p, men är det någon som har egna...
Svar
11
· Visningar
3 350
Senast: zazzarazz
·
B
Övr. Barn Vad är det som händer. För bara några månader sen var jag helt insälld till att jag aldrig skulle ha barn. Men nu på senaste tiden har...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: NATTÖNSKNING
·
Småbarn Hur ställer man sig till att barn i 3-4-årsåldern säger att andra inte får vara med. Är det någon skillnad för hur detta ska hanteras på...
Svar
8
· Visningar
4 099
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Vi som letar häst II