Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hej! Jag har cyklat mycket med My i sommar och nu när det börjar bli lite kyligare är det lite svårt med vad man ska ha på henne när...
Svar
18
· Visningar
4 109
Senast: jerseyko
·
  • Låst
Gravid - 1år Startar en ny då vi närmar oss 2000 i den andra, vilket betyder att vi skrivit 10.000 inlägg :eek: :rofl: 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
111 480
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Ni som har barn som är runt två år, sover de något på dagen och i så fall hur länge och vid vilken tid? När lägger ni dem sedan på...
Svar
19
· Visningar
2 134
Senast: Linda.B
·
Småbarn Tja, som rubriken lyder... Vi börjar så smått prata om att framöver (inte riktigt än) försöka få ett syskon till Ludvig (nu ett o ett...
Svar
14
· Visningar
4 435
·
Gravid - 1år Ömma är bara förnamnet.. Jag gillar inte beröring på bröstvårtorna i vanliga fall, och eftersom det tog ett tag innan min mjölk rann... 2
Svar
20
· Visningar
4 153
Senast: tinissen
·
Småbarn Hej! Jag har en väldigt liten bestämd ung dam på 1,5 år här hemma. Det har hänt otroligt mycket med henne på sista tiden, och hon...
Svar
5
· Visningar
1 247
Senast: Ajda
·
Småbarn Vi tänkte skaffa en paraplyvagn som tar minimalt med plats att ha som lite reserv i den bilen L oftast inte åker i, men så att det ändå...
Svar
14
· Visningar
1 783
Senast: ako
·
Gravid - 1år Igar var vi hos läkaren igen och det visade sig att bebisen i magen har vänt pa sig och ligger nu med rumpan ner. Vi ska tillbaka igen...
Svar
17
· Visningar
14 621
Senast: Miks
·
Övr. Barn Hur vet man vems dagar det är kvar på barnet .. tex utbetalda dagar med s nivå tot 274 med L nivå 1 till dig 6 dagar kvar för barnet...
Svar
1
· Visningar
787
·
L
Gravid - 1år Hej, är på barnvagnsjakt och hittat en intressant på en sida som heter www.barnvagnar-webbutik.com som heter Rambler. Någon som har...
Svar
3
· Visningar
2 507
Senast: LillaSmilla
·
P
Övr. Barn Jag och min sambo har kommit så långt att vi vill starta barntillverkning :laugh: Jag har en liten fundering. Vi har bokat en...
Svar
10
· Visningar
1 451
Senast: turbofling
·
S
Gravid - 1år Kan jag använda det tvätt å sköljmedlet vi har hemma till våra kläder eller måste jag köpa parfymfritt å sånt till bebiskläderna jag... 2
Svar
20
· Visningar
4 323
Senast: Oregano
·
M
Övr. Barn Jag var på stadsfestival nu i sommar med min dotter 19, en väninna och hennes dotter. Vi drack en del öl och så. Trevligt men jag gillar...
Svar
5
· Visningar
3 784
Senast: Lenis
·
Småbarn Sonen har ny rykt på en förkylning. Har varit förkyld hela förra veckan men ingen feber. I morse ringde dagiset. Han hade fått feber...
Svar
4
· Visningar
3 682
Senast: MaRomer
·
Övr. Barn Jag har två stycken hundar en som hårar och en som inte hårar. Den som hårar har vi inte haft så länge, nu känns det som att vi måste...
Svar
7
· Visningar
2 591
·
Övr. Barn Har haft massa problem med cystor på äggstockarna o nu när man börjar närma sig skaffa-barn-tänket är jag ganska nervös. För att det ska...
Svar
3
· Visningar
1 656
·
Gravid - 1år måste försöka hitta ett bra pojknamn till bebisen om de nu blir en pojk vill säga.. Tjejnamn är klart och pappan vill att bebisen ska... 2 3
Svar
59
· Visningar
31 777
Senast: CindyLou
·
Övr. Barn Jag är utpumpad och förvirrad. Var gravid i v.11 och fick igår smärtor i magen och blödningar så jag åkte in till gynakuten. Efter 5... 2 3
Svar
48
· Visningar
17 646
·
Q
Gravid - 1år Jag är jättenyfiken på hur lång tid det tar för olika kvinnor att bli gravida. En kompis till mig sa att hon och hennes make snackade... 2 3
Svar
40
· Visningar
10 133
Övr. Barn Gjorde jag/levde jag si eller så när era barn är i vissa åldrar? Min dotter fyller sjutton om några dagar, hon är lika gammal nu som...
Svar
8
· Visningar
1 836
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka