Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år I mina papper står det att man ska undvika mögelost för det kan vara gjort på opsatöriserad mjölk. Men om det står att det ÄR...
Svar
10
· Visningar
3 156
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn (Drar detta väldigt kort..) Har lite problem med mitt ex, dotterns pappa. Dottern bor hos honom, jag har henne varannan helg. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: Linduzz
·
Övr. Barn Ni med barn, hur många har ni och hur många hästar? Hinner man med hästarna även med barn eller är det ofta folk säljer sina hästar...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: ako
·
N
Småbarn Funderar lite över hur mkt dottern äter. Det känns som hon borde äta mer. Men jag kan ju inte trycka i henne mat heller. :D Hon blir 6...
Svar
11
· Visningar
1 382
Senast: MittNyaJag
·
Småbarn Hur gör ni om ni åker bil senare kvällen med era små? Låter ni dom sova? Eller försöker ni hålla dom vakna? Hur blir natten, ni som...
Svar
6
· Visningar
1 298
Senast: Snovind
·
N
Gravid - 1år Jag slutade för över en månad sen att använda p-piller (Cerazette). Trivdes inte med p-piller o tog bara dom i 3 månader. Nästan...
Svar
1
· Visningar
1 180
·
Gravid - 1år Nu ska vi resa till solen med våran 6 månaders och vill veta allt som man behöver ha med sig, vad barnet behöver, att tänka på o.s.v
Svar
1
· Visningar
619
Senast: Esperanza_1980
·
Gravid - 1år Okej alla barn är lika fina oavsett när de föds, så detta är på skoj... Men ni som går höggravida nu har ju chansen att få en väldigt...
Svar
2
· Visningar
848
·
Gravid - 1år Hur är det i Sverige - får man lämna barn utan tillsyn? Det handlar om en bebis på ca 8 månader som lämnas ensam (sovandes) i 1½ tim i... 2
Svar
35
· Visningar
4 093
Senast: vallhund
·
Småbarn Finns det laktosfri välling och i så fall vad och vart? Nu börjar vi ledsna på att aldrig sova på nätterna. Sonen verkar ha ont i...
Svar
9
· Visningar
4 919
Senast: san77
·
P
Övr. Barn Vår 9 åring är såå trotsig:devil:. Så fort man ber honom om något eller påpekar när något är fel så försvarar han sig. Ber man honom...
Svar
7
· Visningar
3 516
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Har suttit och läst tråden "Era mest meningslösa barntillbehör" och konstaterar att många tycker att spjälsängen är helt onödig den... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 354
Senast: Oregano
·
Småbarn Maja skjuter i höjden som jag vet inte vad, är nu 9 1/2 månad och 78 cm lång, väger därtill 8,5 kg... Strl 74 börjar bli för kort nu...
Svar
16
· Visningar
1 681
Senast: ia_
·
V
Gravid - 1år Jag vet mycket väl att man kan bli gravid när man ammar och därför har vi använt skydd sen sonen kom. Men så gick kondomen sönder. Så...
Svar
8
· Visningar
1 195
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Läste i en annan tråd att i vissa kommuner måste man anmäla om dagis plats när barnet föds. Blev lite orolig på hur det är där jag bor...
Svar
5
· Visningar
1 026
·
A
Småbarn min son går på dagis och jag och hans pappa lever inte ihop längre, jag har vårdnaden om honom. nu är det så här att jag ska resa... 10 11 12
Svar
235
· Visningar
21 369
Senast: oz_joj
·
H
Gravid - 1år Jisses sitter här med tårar i ögonen och vet inte riktigt om jag är glad eller ledsen. Fick för ngt år sedan äntligen min högst...
Svar
10
· Visningar
1 681
Senast: Jozze
·
Övr. Barn Är det någon som vet hur mkt man får efter skatt om man har varit arbetslös länge och sedan ska vara mamma ledig?? Försökt att googla... 2
Svar
30
· Visningar
5 491
Senast: Maléne
·
H
Gravid - 1år Under december började vi våra första försök till ett syskon. En vecka efter den beräknade ägglossningen kände jag precis samma känsla i...
Svar
1
· Visningar
868
Senast: Tillit
·
Övr. Barn När byråkrati råder inom dagisverksamheten. våran dotter reagerar ( som de flesta barn) på röda grönsaker, frukt och bär. Sådana barn...
Svar
15
· Visningar
2 236
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka