Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag blir galen!! Efter att ha suttit i kö igår i evigheter i telefon och endast fått till svar att "du måste fylla i en ansökan på...
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: emma74
·
Övr. Barn Var på föräldramöte igår och är fortfarande milt sagt irriterad, men även undrande. Vad förväntar sig era skolor av er som föräldrar... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
14 729
Senast: oz_joj
·
Småbarn Har sökt dagisplats med start den 11 januari. Sökte i augusti alltså 5 mån innan önskad start. Har idag fått besked om att vi inte... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 336
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Vi ha ju en tråd om de bästa prylarna till barn som man har haft mest nytta av, och jag tänkte att det kunde vara intressant att höra... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 211
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Systersonen är väldigt slank, och därför är det ett helsike att hitta byxor som sitter bra i midjan. Någon som har bra tips på var man...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Kira
·
Småbarn Finns det någon som har erfarenhet av en sån här takvagga: Vi har ett litet smalt sovrum som dessutom ligger på övervåningen, så...
Svar
11
· Visningar
4 347
Senast: Kira
·
Gravid - 1år Blir snart moster och då måste jag ju ge den nya familjen en present när den lille kommer. Men jag har absolut inte den blekaste aning... 2
Svar
31
· Visningar
5 542
Senast: xandoor
·
Småbarn Min lilla tjej är nu 15mån och hon härmar/ säger allt allt. Helt otrolig. Sa idag annmai=annmarie. Ingen som jag känner heter detta, har...
Svar
11
· Visningar
4 953
Senast: millus
·
Övr. Barn Jag vet att jag läste i en tråd om hur underhållet räknas upp varje år, alltså det underhåll som ickeboende föräldern betalar, inte det...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Det har pågått i cirka fem dagar, förvärkar med några timmars intervaller, men har alltid gått över. Igår kväll ändrade det karaktär...
Svar
13
· Visningar
1 405
Senast: Laizita
·
Gravid - 1år Här kommer det lite dumma frågor som jag har funderat ett tag över och äntligen samlat mod till att våga ställa :D För det första -... 2
Svar
26
· Visningar
2 715
Senast: Luna10
·
Övr. Barn Jag och min sambo försöker bli gravida, läste på familjeliv att väldigt många knaprar i sig bidrottninggeletabletter (apiforce) och blir...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Vad är bäst och ha på dagis eg. Overall eller täckjacka/byxor? Tänker att Isak ska kunna leka och ha sig oavsett väder och det ska...
Svar
10
· Visningar
1 922
Senast: Elinkan
·
Småbarn Vi ska på skidresa till Sälen vecka 3 och det sägs vara riktigt kallt i de trakterna vid den tidpunkten. Vi upplever ju sällan sådan...
Svar
13
· Visningar
2 790
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Jag har nu fått reda på hur mycket jag kan få i rent bidrag och visst vi skulle klara oss på det MEN. Då till frågan. Är det bättre låna...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år Vi väntar ju barn, jag och min sambo, och Liten är beräknad till slutet av maj. Satt här och funderade på mellandagsrean och så slog det...
Svar
8
· Visningar
1 261
Senast: EmelieR
·
Övr. Barn Hur kan man säga så till sina barn? Jag hör ibland föräldrar klaga högljutt till sina barn hur jobbiga som är och hur hemska dom är...
Svar
18
· Visningar
1 819
Senast: Ia*
·
Småbarn När det är så kallt? Vi har 27 gr kallt idag, var det igår också:eek: Har en diskussion med min kära mor om hurvida jag kan gå ut med...
Svar
15
· Visningar
2 041
Senast: Breccia_
·
Småbarn Vi har laktosfri mjölk hemma, är det dumt att ge den till E(13mån)? Det är sambon som är känslig, E. har inga problem med vanlig mjölk...
Svar
12
· Visningar
1 165
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jahapp... nu ska jag tydligen ha ångest över att kag inte gjorde abort när jag blev gravid snabbt med tvåan?! Kanske det går att förboka...
Svar
17
· Visningar
2 272
Senast: Siiiia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka